Noen doringer å anbefale?

ninoz

Elsker forumet
Hei :)
Leeeeenge siden jeg har vært her nå!
Skal kjøpe doring i dag tenkte jeg, siden lillegutt ikke er interessert i å sitte på potta....
Hvilken har dere (og hvor har dere kjøpt den)? Er dere fornøyd med den? Og er det bra med sånn med trapp på?

jeg kom over en doring da jeg var å handlet på OBS, så kjøpte den.
Kostet 99 kr.
den fantes i flere motiver, men jeg tror jeg kjøpte jungelboken eller noe.

Hvordan er den da? Synes du den funker greit? [:)] Fornøyd? [;)]

har aldri prøvd noen andre, så har ingenting å sammenligne med, men sebbern sitter fint på ringen [:D][:D] og peker på pusekatten ..hehe
det blir spennende å se når det først kommer noe, om alt går i do...at den tissesperra holder mål...hehe

doringer har kanskje forskjellige str, passform osv ??

Vi har fra Biltema, veldig fornøyd med den. Har den hjemme, på hytta og hos besteforeldre.

Fordelen med de med trapp syns jeg blir at barna har et sted å ha beina, særlig hvis de skal bæsje. Greit å ha beina på noe da. Den vi har er uten trapp, kun doring.

De hadde akkurat fått inn doringene på OBS, så de lå fortsatt på lageret. Måtte komme tilbake i kveld eller i morgen om jeg skulle ha den. Men har litt lyst å kjøpe den siden det er figurer på, blir litt kjekkere da [:)]

Hva koster den på Biltema da? Å er det mønster, figurer eller ensfargede?

Vi har en fra barnas hus, kostet 79,- mener jeg, den er hvit å kjedelig,men tassen får plass til rompe på den[:)]

Prøvd en annen do ring hos kusina mi(husker ikke hvor hu hadde kjøpt sin) men den var alt for liten, guttungen fikk ikke ha tissen å rompa sånn at begge dele hadde komemt i do, så den må ha var for de med veldig liten rompe[;)]

ORIGINAL: ninoz

De hadde akkurat fått inn doringene på OBS, så de lå fortsatt på lageret. Måtte komme tilbake i kveld eller i morgen om jeg skulle ha den. Men har litt lyst å kjøpe den siden det er figurer på, blir litt kjekkere da [:)]

Vi har også den fra biltema. Den har noen fisker og blekksprut og noe andre sjødyr på. Husker ikke hva den kostet dessverre.

Så trivelig å se deg her igjen, nå må det være en stund siden sist? Hvordan går det med dere?

Den var veldig fin Heffa [;)] Skal dra ned igjen på butikken nå snart å se om de har fått pakket den ut [:)] Hvis de ikke har det, kjører jeg nok nedom Biltema å ser om de har...

ORIGINAL: Sukkertopp

ORIGINAL: ninoz

Vi har også den fra biltema. Den har noen fisker og blekksprut og noe andre sjødyr på. Husker ikke hva den kostet dessverre.

Så trivelig å se deg her igjen, nå må det være en stund siden sist? Hvordan går det med dere?

Trivelig å være tilbake, takk [:D] Alt er bare bra med oss [:)] Med dere da? Ser du har fått en liten til [;)] Gratulerer [:)]

Her har vi babybjør doringen - og synes den funker kjempefint. Sitter godt på den [:)] Men har ikke sammenligninggrunnlag da jeg ikke har prøvd andre....

Vi har doring med trapp på, er veldig fornøyd med den! =)
Synes den er mer stabil enn noen av doringene jeg har vært borti hvertfall.

Fru H: Hvor er den kjøpt? Husker du hva den kostet?

ORIGINAL: tippetue

Vi har en fra barnas hus, kostet 79,- mener jeg, den er hvit å kjedelig,men tassen får plass til rompe på den[:)]

Prøvd en annen do ring hos kusina mi(husker ikke hvor hu hadde kjøpt sin) men den var alt for liten, guttungen fikk ikke ha tissen å rompa sånn at begge dele hadde komemt i do, så den må ha var for de med veldig liten rompe[;)]

Vi har ikke Barnas Hus her.... Ja det viktigste er jo at den passer og funker [;)]

Vi har den fra Nuk[:)]

ORIGINAL: Fru H

Kjøpt på Reflex
http://www.reflex.no/Utstyr/Katalog/tabid/76/ProdID/5400/RtnTab/76/PageIndex/2/CatID/1634/language/en-US/Default.aspx

Denne fungerer mye bedre for oss hvertfall. T har prøvd vanlig doring borde på besøk, og det virker som om han synes det er veldig ekkelt å ikke kunne sette ned bena.

Spørs om jeg skal kjøpe denne da [8|] Har igrunn alltid tenkt at jeg skulle kjøpe en med trapp, men så leste jeg en plass at trappen var så vinglete på et av dosetene med trapp.... Og da ble jeg usikker! Men om du er fornøyd med denne så spørs det om det blir den valget faller på [;)]

Back
Topp