Noen "diller" for tiden da?

lille_lykke86

Forelsket i forumet
Ja, har dere noe for tiden dere bare MÅ ha?

Her er det iskalde mandariner/klementiner Helt avhengig! Spiser sikkert 1 kg om dagen :S

Egentlig ikke, var mest i 2 trimester jeg hadde diller. Nå er det bare den velkjente sukkerhungeren som herjer... 

Nei det har eg ikkje nå,men tidligere i svanegskapet hadde eg at eg måtte ha is.. Ikkje hvilken som helst is men Bellaitalia Choccolato emoticon

Jeg har ikke noe jeg ha, men ettersom smaken forandret seg under svangerskapet (gjorde sist gang også) så smaker eucalyptus/menthol og kardemomme fryktelig godt. Holder ikke med kardemomme i bakeverk, men spiser gjerne hele kardemommekjerner!

Holder meg innenfor sunde kvantiteter...

Ingen ting jeg MÅ ha nå nei :) Takk gud!

Duplex skrev:
Her er det fortsatt skummet melk, drikker omtrent  1 liter om dagen.. 

Melk her også,, jeg får helt spader når ikke jeg har det i kjøleskapet. Sånn som nå 

Kaviar.. Er egentlig ikke så veldig glad i dette fra før, men nå er det lite annet som kan spises. Gleder meg til å se om lille frøkna liker kaviar da hun blir større :)

Ideal flattbrød.... Cravings!!!! :-D

Jeg har fortsatt dilla på reker. Men har ikke tårer i øynene lenger hvis de er utsolgt på butikken, selv om jeg blir litt lang i maska da.

Isbiter har blitt en hit her.. Står og smiler når jeg henter isbiter i fryser'n liksom :P

Ingen diller her:) Hadde ikke det sist heller!:)

bortsett fra et helt sinnsykt søtsug, så har jeg ingenting jeg bare måå ha :)
i første trimester måtte jeg ha grønne epler liggende hele tiden, men det var på grunn av kvalmen. men nå har det gitt seg :)

men det ligger som oftest noe søtsaker i skapet, i tilfelle jeg får et skikkelig søt-sug :P

nesten så jeg føler meg litt som Søtsaka fra Lyckliga Gatan når det står på som verst her :P hahaha

Jeg har også mandariner :P

Stemmer i - melk og godteri!

Sistnevnte spesielt på kvelden foran TV'n når lillemann har sovnet. Han må jo ikke vite at foreldrene (mora) bryter loven hver kveld og spiser godteri andre dager enn på lørdag.

Hørtes utrolig kjent ut!

Duplex skrev:
Her er det fortsatt skummet melk, drikker omtrent  1 liter om dagen.. 

Hørtes utrolig kjent ut!

lille_lykke86 skrev:
Ja, har dere noe for tiden dere bare MÅ ha?

Her er det iskalde mandariner/klementiner Helt avhengig! Spiser sikkert 1 kg om dagen :S

Kan vel signere deg på det sterkeste:p hehe!

mandariner er bare helt must generelt....og har ikke blitt bedre etter jeg ble gravid nei :P

Back
Topp