Noen desember mammaer gravid igjen?

Mamma_2013

ØnskerMegEnGullUnge2013<3
Yeeess, jeg lurer faktisk på om noen her er gravide igjen? :) :D

Har så lyst på tette barn, MEN dessverre så har jeg ikke jobb er arb.ledig :( så når jeg finner noe snart, tror jeg vi prøver igjen altså :p

Vår kjærlighets barn blir ett 27 desember :D ❤️❤️
 
Ser den as :)

Har så lyst selv, men nå gjelder det å komme seg ut i jobb først få litt rutine her, også får vi prøve Får kose oss med skjønne gutten vi har enn så lenge ❤️
 
Vi har en treåring fra før så det blir nok en stund til, HVIS det blir flere... Nå må vi først få tilbake litt nattesøvn, pluss bruke litt tid på å være kjærester igjen. Viktig det også, og det har vært riiimelig mye barnefokus leeenge nå... Første mål er kjærestetur en helg til våren <3
 
Vi planlegge en til men vi venter til mai neste år med å prøve, men vi vil ha en diagnose på Leonora først og vi vil gifte oss før neste mann skal prøves på :p men planene er der :)
 
Vi har planer til neste år ( begynne sommer/høst) forhåpentligvis :)
Jeg skal finne meg en ny jobb før vi skal ha en til (skal være hjemme til høsten 2015), så god tid til å finne meg ny jobb:p Etter det er det bare å kjøre på :)
 
Heldig!

Jeg har heller ikke fått mensen siden sep (siste var da) så lurer på hva som foregår liks... Vi prøver ikke siden jeg er arbeidsledig..... Men får se hva tiden bringer altså.

Vi prøvde ikke vi heller, var litt uforsiktige bare :p
Har en på 6år og to tette fra før (1år og 2år), så dette blir definitivt siste!;)

Siden september? o_O har du tatt test?
 
Vi prøvde ikke vi heller, var litt uforsiktige bare :p
Har en på 6år og to tette fra før (1år og 2år), så dette blir definitivt siste!;)

Siden september? o_O har du tatt test?

Hehe :p Men tenk at dere snart er ferdi med barn, de vokser opp sammen og hele pakka. Heldig sier jeg bare. Jeg har foreløpig bare en ser frem til en til hvertfall kanskje to :p.

Jepp, har tatt flere test som viser neg men så har jeg noen symptomer på graviditet også... Jeg har spurt legen om å ta blodprøve men hun sier det ikke er nødvendig bla bla siden testen viser neg. Så jeg aner ikke jeg.... Vurderer privat ul el lege slik at jeg får utelukket om jeg er gravid el ikke.

Men så tenker jeg at jeg er uten jobb, så i utgangspunktet håper jeg at jeg ikke er gravid.... Jeg går på dagpenger nå, men jeg får jo ikke det resten av livet liksom, søker masse jobber osv, men har foreløpig ikke lykkes. Kanskje på nyåret. Holder motet oppe.
 
Skal bli ferdig med skolen først- og helst komme i jobb... Så kan neste komme :D
Har uansett enda ikke fått mensen tilbake etter fødselen.... :p
 
Har dessverre isje blitt de enda :( men håpte på at de isje blir for lenge til, de tog ei og stund med først så håpte spiren kommer snart :D
 
Back
Topp