Noen der ute med stoffskiftesykdom

MiniG

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Jeg har lavt stoffskifte, hatt det hele livet så og si. Har barn fra tidligere, den gangen ble jeg gravid rett etter jeg sluttet på p piller. Økte dosen igjennom hele svangerskapet og det gikk veldig fint :happy:
Jeg ligger akkurat litt i overkant på målingene mine, det er avklart med fastlegen min siden det er da jeg fungerer best.
Nå skal jeg igang med icsi, oppstart stimulering i morgen. Måtte ta nye stoffskifteprøver. Fikk i dag beskjed om å redusere dosen på Levaxin.
Noen som har vært borti dette? :cool:
Jeg føler meg jo pigg, kjenner fort når jeg ikke gjør det :p
 
Jeg har begynt behandling med Levaxin i forbindelse med IVF (har litt for høy TSH). Jeg trodde TSH skulle være nesten så lav som mulig før oppstart med IVF? I alle fall har jeg bare sett verdier den ikke bør være over. Vet du hva TSH-en var?
 
Jeg har begynt behandling med Levaxin i forbindelse med IVF (har litt for høy TSH). Jeg trodde TSH skulle være nesten så lav som mulig før oppstart med IVF? I alle fall har jeg bare sett verdier den ikke bør være over. Vet du hva TSH-en var?
Jeg aner faktisk ikke, fikk bare beskjed om å redusere levaxin.
Skal spørre på mandag da jeg skal på kontroll.
Er bare redd for å blitt trøtt og daff, har slitt lengre tid med å finne dose som passer for meg og da ligger jeg høyere enn hva som er normalt :p
 
Back
Topp