Noen dager er ekstra fine!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Vi har hatt det ganske tøft i det siste med mye som har skjedd her hjemme.
Vi har sittet med to hus, bilen har blitt kjørt i, iphonen min kunuste, jeg har vært dårlig, lillemann har vært dårlig osv.
Så synes de siste månedene har vært tunge.
Og om lørdaeng dumpet det ned enn bunke med regninger og 2 av de var kommunale avgifter. Ett på hvert hus over 7000 tilsammen.
Jeg satt opp budsjett og vi gikk i minus med mange tusen.
Men etter i dag ser alt lysere ut, kom. avgiftene skal vist ikke vi betale, jeg får ny mobil av forsikringen og bilen blir reparert Og ikke minst jeg begynner å bli frisk.
Så selv om det regner/ snør ute nå kan jeg kjenne vi går mot lysere tider[:D]
1 tøff måned igjen så er vi kvitt alle utgifter på det gammle huset og vi er frie[:D]
Så i dag føler jeg bare glede[:D]

Jeg har delt så mye av det negative her inne så jeg tenkte det var på tide med enn posetiv tråd fra meg[:D]
Nå er det snart vår jenter, og jeg gleder meg enormt mye til å ta frem joggeskoene mine, og kjenne grusen under beina igjen, se planter og gress gro![:D]

Så kjekt at det ordner seg. Ikke noe er bedre enn det.
[:)]
Vi og har hatt det tøft med penger i det siste, men får snart refinansiert lånet bl.a, å får det mye bedre pengemessig. Å vi har kjøpt ny bil, juhuuh [:D]

Stoooor klem til deg!!

Endelig går noe rett vei for deg, det unner jeg deg :)

Ellers så er det full fart har.. ;)
prøvde å se om jeg så noe utenfra veien i sta.. men eneste jeg ser er at de har maskert taket ;) hehe

Back
Topp