T Tvilling74 Forumet er livet VIP 23 Jan 2010 #1 Se så søt min lille prinsesse var på 1 års dagen sin [:)] Se bort fra meg som henger over henne[8D] Men egen kake måtte hun jo få[:)] Litt skeptisk her ja ? Hva gjør man her da, har jo ikke fått egen skje.. Nei da bruker vi fingrene ? Smaker litt til slutt da [:D]
Se så søt min lille prinsesse var på 1 års dagen sin [:)] Se bort fra meg som henger over henne[8D] Men egen kake måtte hun jo få[:)] Litt skeptisk her ja ? Hva gjør man her da, har jo ikke fått egen skje..
Ferraribabe Forumet er livet 24 Jan 2010 #4 Gratulerer så masse med 1 års dag. He he he he så søt hun ser ut, med kake overalt og ikke helt vet hva hun skal gjøre[:D]
Gratulerer så masse med 1 års dag. He he he he så søt hun ser ut, med kake overalt og ikke helt vet hva hun skal gjøre[:D]
T Tvilling74 Forumet er livet VIP 24 Jan 2010 #5 Takk takk.. Hehe ja hun er jo ikke vant med å få grise sånn[8D]
L Love4two Forumet er livet 27 Jan 2010 #8 Gratulerer nok en gang [:D] Tenk at hun allerede er 1 år da [:)] Prinsesse Enya [:)][:)][:)]
Moli16 Glad i forumet 30 Jan 2010 #9 Gratulerer! Og gratulerer med ny graviditet! Guri, så lik hun er storebror [:D]
T Tvilling74 Forumet er livet VIP 31 Jan 2010 #10 ORIGINAL: Luga Gratulerer! Og gratulerer med ny graviditet! Guri, så lik hun er storebror [:D] Takk takk.. Men jeg skjønner ikke hvordan dere ser at hun er så lik Noah, jeg klarer bare ikke å se det.. Noah er som snytt ut av nesa til pappan sin når han var på den alderen og Enya er prikk lik meg når jeg var på den alderen[:D]
ORIGINAL: Luga Gratulerer! Og gratulerer med ny graviditet! Guri, så lik hun er storebror [:D] Takk takk.. Men jeg skjønner ikke hvordan dere ser at hun er så lik Noah, jeg klarer bare ikke å se det.. Noah er som snytt ut av nesa til pappan sin når han var på den alderen og Enya er prikk lik meg når jeg var på den alderen[:D]