Noen bilder..

Alvani

Forelsket i forumet
Fra studioturen i dag.. [:D][:D] (Jeg klarer ikke dy meg... [8D])

Jeg ble øyeblikkelig forelsket i dette av meg og min datter - er et av de
artigste bildene han har tatt av oss synes jeg [:D]

Her er mulignes bildet jeg kommer til å bruke til gravidserien - skal ta et bildet hver måned..
Men vi får se.. ble ikke heeelt fornøyd..

Dette synes jeg er kult, men bør liksom være liiiitt mer fra sia... Derfor havna det som profilbildet inntil videre.. [8D]
(Jeg trenger tyyyydeligvis en klipp!!! [:D] )

*sukk* Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne ta bildene av meg selv, så jeg kunne få de sånn jeg ville ha de - men er ikke så lett å være forran og bak kamera samtidig..

Fjernutløser hjelper jo litt, men ikke så enkelt å se hvordan bildet blir [8D]

Ja, så får vi bare håpe at magefølelsen min fremdeles har rett da.. 6. dagen med mensmurring, fremdeles ingen TR dog [:D]

Flotte bilder !![:D] Det øverste var bare sååå herlig !!![:D]

Takk [:D]

Jeg kunne tenkt meg å ha det øverste som stoooort veggbildet - vi har høye hvite vegger hos oss... Men - mamma vet ikke om tattoveringen min... [8D] (Jeg har bare hatt den i 2 år... og jeg er 28... but still.. hu kommer til å bli så sint... så jeg bare utsetter..[8D] )

ORIGINAL: Angelos

Nydelige bilder <3
Og det opperste var jo bare helt HERLIGT!
Nydelige begge 2 er dere [;)]

Signerer [:D]

Kjempe flotte bilder!!!

ORIGINAL: Alvani

Jeg kunne tenkt meg å ha det øverste som stoooort veggbildet - vi har høye hvite vegger hos oss... Men - mamma vet ikke om tattoveringen min... [8D] (Jeg har bare hatt den i 2 år... og jeg er 28... but still.. hu kommer til å bli så sint... så jeg bare utsetter..[8D] )

Hehe....uff ja stakkar, du må syne henne tattoen FØR bildet henger på veggen hvertfall [8D][:D]
Men nydelige bilder ja [:)][:)][:)]

Fantastiske bilder!! Nydelig[:D]

ORIGINAL: Julie*Lucas

Fantastiske bilder!! Nydelig[:D]

Sign![:D] *flottFlott*

Så flotte bilder!! Det øverste var nydelig!! Blås i moren dins reaksjon og forstørr det til å ha på veggen!! [:D]

Så fine bilder!! [:D]

Det var utrolig vakre bilder[:)] Hva er det som gjør at du ikke er helt fornøyd med det i midten? Synes det var et nydelig bilde...[;)]

ORIGINAL: **spire_nr2**

Det var utrolig vakre bilder[:)] Hva er det som gjør at du ikke er helt fornøyd med det i midten? Synes det var et nydelig bilde...[;)]

Tjah.. vet ikke helt... mulig jeg følte det var litt uheldig profil sammen med håpløs hårfrisyre som gjorde at jeg ikke ble fornøyd [8D]
I og med at jeg fotograferer selv, er jeg veldig nøden på bilder av meg/min familie [;)]
Jeg kan vise litt mere bilder/sider etterhvert, når jeg kan avsløre megselv [;)]

Nydelig bilder...
Kjenner deg igjen fra tb forum om jeg ikke tar helt feil? har ett annet nick her inne da alle de faste mine er tatt..Så koselig at du skal ha en til :)

ORIGINAL: Zhana

Nydelig bilder...
Kjenner deg igjen fra tb forum om jeg ikke tar helt feil? har ett annet nick her inne da alle de faste mine er tatt..Så koselig at du skal ha en til :)

Takk! [:D]

Det stemmer - jeg har samme nick her inne og, men i og med at jeg ikke har fått bekreftet graviditet med test enda(men er rimelig sikker pga symptomer), så vil jeg ikke være 'offentlig' enda.(jeg vet jo at jeg gjør en risiko med bilder.... men det er forskjell fra det, og skrive poster med gammelt nick likevel) Så håper du 'tier' inntil da [;)][:)]

I will zip the lip [;)]

Håper testen bekrefter det du allerede veit, snodig hvordan den magefølelsen ofte stemmer altså, har ikke tenkt til å si noe til andre enn folk som ikke kjenner meg her inne selv til jeg er godt over i 2 tri eller magen evt blir såpass stor at man ikke får skjult det lenger :)

ORIGINAL: Zhana

I will zip the lip [;)]

Håper testen bekrefter det du allerede veit, snodig hvordan den magefølelsen ofte stemmer altså, har ikke tenkt til å si noe til andre enn folk som ikke kjenner meg her inne selv til jeg er godt over i 2 tri eller magen evt blir såpass stor at man ikke får skjult det lenger :)

Hehe.. vel, altså.. jeg pleier liksom ikke gå med menssmerter i 7 dager før jeg får mensen [:D] Og jeg har hatt noen episoder enkelte dager hvor jeg har vært litt småkvalm.. ikveld har jeg faktisk vært en del småkvalm.. [;)]

Jeg har litt lyst til å holde kjeft leeeenge om det denne gangen, samtidig så bobler jeg litt kjenner jeg.. [:D] Men jeg skal på hyttetur med jobbgruppa mi på ca. 10 personer den 16.oktober, så funderte på å finne på noe sprell da og fortelle det til sjefen min og co..

Hehe.. Foreløpig så går sangen 'ooops i did it again, på repeat av og til'... hihi... (altså i hodet mitt.. ) men vi får se.. men hvis vi skal ha med singstar, så hadde det vært kult og begynt det på den måten liksom.. [:D][:D]

Er spent på hvordan han reagerer siden jeg nylig har kommet tilbake fra permisjon [:D]
(Dette var ikke helt planlagt.. om ting stemmer, så er jeg tydeligvis såpass fruktbar at man knapt skal sniffe på meg før jeg blir gravid... hahaha... [:D])

Hehe, må jo gjøre noe morsomt ut av det..
Er jo ikke så mye å gjøre med saken og er de normal så syns de sikkert det er kjempekoselig,
Men det er noe med å fortelle det sånn like etter at man fortalte det siste da[:D]

Back
Topp