Fra studioturen i dag.. [:D][:D] (Jeg klarer ikke dy meg... [8D])
Jeg ble øyeblikkelig forelsket i dette av meg og min datter - er et av de
artigste bildene han har tatt av oss synes jeg [:D]

Her er mulignes bildet jeg kommer til å bruke til gravidserien - skal ta et bildet hver måned..
Men vi får se.. ble ikke heeelt fornøyd..

Dette synes jeg er kult, men bør liksom være liiiitt mer fra sia... Derfor havna det som profilbildet inntil videre.. [8D]
(Jeg trenger tyyyydeligvis en klipp!!! [:D] )

*sukk* Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne ta bildene av meg selv, så jeg kunne få de sånn jeg ville ha de - men er ikke så lett å være forran og bak kamera samtidig..
Fjernutløser hjelper jo litt, men ikke så enkelt å se hvordan bildet blir [8D]
Ja, så får vi bare håpe at magefølelsen min fremdeles har rett da.. 6. dagen med mensmurring, fremdeles ingen TR dog [:D]
Jeg ble øyeblikkelig forelsket i dette av meg og min datter - er et av de
artigste bildene han har tatt av oss synes jeg [:D]

Her er mulignes bildet jeg kommer til å bruke til gravidserien - skal ta et bildet hver måned..
Men vi får se.. ble ikke heeelt fornøyd..

Dette synes jeg er kult, men bør liksom være liiiitt mer fra sia... Derfor havna det som profilbildet inntil videre.. [8D]
(Jeg trenger tyyyydeligvis en klipp!!! [:D] )

*sukk* Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne ta bildene av meg selv, så jeg kunne få de sånn jeg ville ha de - men er ikke så lett å være forran og bak kamera samtidig..
Fjernutløser hjelper jo litt, men ikke så enkelt å se hvordan bildet blir [8D]
Ja, så får vi bare håpe at magefølelsen min fremdeles har rett da.. 6. dagen med mensmurring, fremdeles ingen TR dog [:D]