Noen bilder fra idag

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Bare fordi jeg selv liker å se bildetråder, så lager jeg en selv, selv om vi ikke har opplevd noe som helst spennende idag [:D] 

Her er vi klar for en tur ut i formiddag:

Gjett hvem som er ute på fandango her:

Snuppa vil hjelpe pappan med middagen [:D]

Så herlige bilder. DIGGER lua hennes. Faktisk den kuleste lua jeg noengang har sett!!!!! Fandango-bildet minner litt om Maya hver gang hun er inne å tømmer skapet med tomflasker[:D][:D][:D]

Hihihi, for ei herlig snuppe da [:D]
Lua hennes er bare dødskul!!

OJ! Da får jeg takke så aller ydmykest for komplimentene altså, føler meg alt annet enn smashing og nydelig må jeg si [:)] Søte dere er jenter, tusen takk [:D]

Herlige bilder, og 2 skjønne jenter[:D]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Ja, den lua er knalltøff. Har to likedane jeg, en svart med grønt hår, og en rød med hvitt hår [:D]

ORIGINAL: Snekka

Ja, den lua er knalltøff. Har to likedane jeg, en svart med grønt hår, og en rød med hvitt hår [:D]

Kult! Var det de naboen din lagde?

God hukommelse har du også [:D]  Ja, det er min tidligere nabo som lager dem. Tror jeg har mailadressen hennes enda om noen er interessert.

God hukommelse har du også [:D]  Ja, det er min tidligere nabo som lager dem. Tror jeg har mailadressen hennes enda om noen er interessert.

Oh yes, jeg tar tran jeg skjønner du [:D]
Vi er interessert, men ikke akkurat nå for jeg er så himla blakk [;)]

.

Haha, som om det siste bildet skulle vært fra oss [:D]

ORIGINAL: Nita84

For en skjønn dame du er Snekka!!!!!!!

Og en nydelig familie har du:)
Jeg og elsker bildetråder[:)]

signerer denne jeg[:D] Himla morro med bildetråder!

Takk skal dere ha alle sammen!!! [:D] Ser det kom masse hverdags-bildetråder nå, det er koselig [:D]

ORIGINAL: frøkensnurp

herlige bilder [:D] og hva så om de er fra en helt "vanlig" dag? Det er jo de dagene det er flest av, og det er alltid hyggelig med bildetråder! [;)] Lykke er vakker som mamman sin...

Sign!

Så fine bilder[:D] fy flate, sku ønske jeg så så fresh ut på en vanlig hverdag![:D] hot mama! Og snuppa di ser jo bare såååå rampete ut med de brillene og den lua da[:D]

ORIGINAL: Melines

Så fine bilder[:D] fy flate, sku ønske jeg så så fresh ut på en vanlig hverdag![:D] hot mama! Og snuppa di ser jo bare såååå rampete ut med de brillene og den lua da[:D]

Tusen takk [:)] Ja, hun ser litt bad-ass ut [:D] Selv prøver jeg å ta meg tid hver dag til å freshe meg litt opp, føler meg så mye bedre når jeg har fått sminket meg litt og ordnet håret... [:)]

så utrolig pen du er Snekka!!!
HOT mama

kjempe fine bilder av skjønne snuppa di

Back
Topp