Noen bilder fra i går da jeg traffe ritaen og mannen

tipp

Forumet er livet
men han skulle et annet sted,så han kom ikke på lerrete[:D]

begynne med melinda jenten[:)]Mater duene...he he...joda...de fikk no litt mat iallefall

Det var nelig myyyye gøyere å løpe etter duene[:D]

Inemoren var mer villig til å dele rundstykket med duene[:)]med ritamoren i bakgrunnen som passer på martin Emiil[:)]

begge jentene midt i flokken

Så gikk vi på burger king og spise littegranne.Ritaen i teleefonen med sin kjære og med martin emiil på fanget. martin emiil hadde på seg en genser som han hadde arvet av snorre til nannis[:)]

snakke litt til[:D]jeg valeder litt mens gutten min gjør som jeg har lært han...lurer til eg en lommebok[8D][:D]

melindaen

ine jenten som egentlig ikke ville sitte med oss. hun ville sitte i sofaen.men da en annen dame satte seg der,da måtte hun nesten komme bort til oss[:D]

Ja, det var litt av dagen i går i byn. kjempe kos å treffe deg igjen rita[:)]

Dagen besto av.jeg traff de ved båten,gikk med de opp til tatooen,treff de etterpå,vognen gikk til helvete,melinda på fri fot[&:]spiste litt også var det middagsbesøk hos min mor og far.mmmmpinnekjøtt...det var deilig det. og rita fikk en tøff tatoo.ine og ville ha[:D][:D]

Var så koselig og treffe dere igjen altså!!! [:)] Han er bare så utrolig nydelig 

Jentene og altså [:D] Utrolig flotte barn du har *sukk*

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa så kosli =)

jeg vil og treffe dere =( =)

ORIGINAL: ~Ritamor~

Var så koselig og treffe dere igjen altså!!! [:)] Han er bare så utrolig nydelig 

Jentene og altså [:D] Utrolig flotte barn du har *sukk*

Takk snuppis[:)]

Ja, det var super koselig[:)][:)] Og martin emiil er bare herlig,må jo få skryte litt av han[:D]Og jentene o så klart[;)] det fræste jeg gjorde da jeg om til bilen,det var opp med bagasjerommet og skifet dritt bleie[:D]da er det greit med stasjons vogn ja[;)]

ORIGINAL: Annicken

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa så kosli =)

jeg vil og treffe dere =( =)

ja, det var veldig koselig[:)] Hadde vært veldig koselig å treffe en god gjeng her ja.Synd alle bor alle steder i dette landet[:'(]

Back
Topp