Noen barne og ungdomsarbeider lærlinger her???

BæreMæ

Elsker forumet
Hva har dere i lønn i måneden ca?

Ca 6500kr minus skatt..er ikke mye og skryte av..først 30% så 40% så 60% så 80%
No etter sommeren begynner eg på 40%

oy det var ikke mye[&:]
får du noe stipend i tillegg da eller? kan jo ikke leve på så lite vel[8|]

oy det var ikke mye
får du noe stipend i tillegg da eller? kan jo ikke leve på så lite vel

får ikke stipend,sliter litt ja,men får det alltid til=)Så gleder meg til eg er ferdig så eg får bruke litt penger....

hehe, ja har endelig fått beskjed fra opplæringskontoret at jeg kan få begynne fra 1. september[:)]
men må si jeg gruer meg med tanke på lønna[&:]

hehe, ja har endelig fått beskjed fra opplæringskontoret at jeg kan få begynne fra 1. september
men må si jeg gruer meg med tanke på lønna

Så kjekt da=)Men stiger etterhvert..Er ikke bra lønn,men tenk når vi er ferdig...Da har vi fagbrev og alt=)Eg må si at eg angrer ikke på at eg begynte,stor koser meg=)

hehe, ja gleder meg max til å få fagbrevet! hadde aldri trod jeg skulle få lærlingeplass da det er 2 år siden jeg gikk ut fra skolen (har vært i permisjon osv) men heldigvis var det ikke så mange søkere i år så dem fikk pressa meg inn[:)]
er ikke rettselev så vet ikke helt hva jeg har rett og krav på med tanke på økonomisk støtte/Stipend osv..
har du samboer som tjener godt da siden du ikke får forsørgerstipend heller?

Ja har en som tjener godt.Men alt det går til huset og rekninger..hehe

aha ja da skjønner jeg,håper å få stipend jeg da[:D]
nei han går ikke nå, men begynner 1.september[:)]
går din i barnehage?
bare 1 mnd mellom min å din minste ser jeg[:D]

Jepp det er det=)Ja han går i bhg han stor koser seg=)
Godt eg ikke jobber i samme bhg som ungene mine=)
Min begynte når han var 13mnd

har du ikke kunne tenkt deg å jobbe i samme barnehage som dem da?[:)]
tror jeg kunne taklet det greit, så lenge det ikke ble på samme avdeling[:)]

Kunne jo gått bra,men Marius er mamma dalt hehe...Så han fot følger meg hele tiden....når eg ska på do og...

hahahaha, ja da hadde det vil blitt litt vanskelig å hatt han rundt seg på jobb og[:D]
vet faktisk ikke hvor jeg blir å starte, kan hende jeg begyner med skolen, får ikke vite det før i neste uke tror jeg, når jeg skal å skrive kontrakten med opplæringskontoret[:)] 
men blir det barnehage jeg starter med så er sjangsen ganske stor for at det blir i hans barnehage ja.. det dumme er jo at jeg starter i jobben samme dag som han skal på tilvenning i barnehagen, så får håpe jeg kansje kan forskyve jobben med en uke slik at jeg kan være med på tden[:)]

Det går nok fint...De skjønner nok at han må ha tilvenning...eg har et halvt år igjen i bhg så er det skole i et år,de snakte om at eg skulle være med i klassen..skrekk og gru...gruer meg litt vist eg ska være med i timen..hehe

hehe, synes det var "vanskligst" å ha praksis i skolen, hadde 6.klassen i 2 uker, å dem er ikke like lett å komme innpå som 1.klassinger eller barnehageunger[:D]

jeg er lærling, nå tjener jeg rundt 8000 før skatt...i august så stiger jeg til 10 000 før skatt...gleder meg til det:D

Back
Topp