Noen barn som reagerer på mais?

Actrine

Forumet er livet
Jeg kan ikke spise noen form for mais før Aslak får magevondt. Maisstivelse i toro-pakker inkludert! Tenkte ikke over dette og ga Aslak den nestlegrøten (gul) med aprikos og banan.. Og dette har resultert i magevondt i et par uker nå.. helt til jeg leste bak på pkn. Joda.. Maisstivelse!!

Noen andre som reagerer på mais? Storesøster reaerte også på mais.. men ikke i så stor grad som Aslak.

ingen som svarer? bare leser...

Her har han ikke reagert på mais

ORIGINAL: phoenix

Sofie kainn reager vess æ spise my  mais. Kainn ikke spis ein koble mais, men kainn spis litt mais i f eks salat, uten at hu reagere!

okai! takk for svar damer!![:D]
Det er skikkelig ekstremt tilfelle dette her.. [&:]

ORIGINAL: KineOgMalene

Ingen reaksjon på noen av grøtene vi har prøvd, bortsett fra de hun ikke liker da!
[8D]

Sara reagerer på det meste som går ned så har igrunn ikke anelse om hva som er værst jeg [&:]
Kan jo hende hun ikke får nok medisiner? Får vel høre med de på Ullevål i morra siden vi skal dit da.

Såpass!! huff må være vanskelig å vite hva man skal gi når det blir sånn!!
Håper dere får svar i morgen!!

ORIGINAL: KineOgMalene

Ingen reaksjon på noen av grøtene vi har prøvd, bortsett fra de hun ikke liker da!
[8D]

ORIGINAL: Actrine

Reagerer ikke på mais her, og siden du etterlyste andre som reagerer på mais, så ble det bare at jeg leste og ikke svarte[;)]
Men dytter opp slik at du kanskje kan få andre, mer hjelpfulle svar[:)]

ORIGINAL: phoenix

Er jo godt mulig han kan reagere på det da...gir vel en del luft i alle fall. Jeg hakke merka noe, men hakke prøvd maisgrøten enda da. Det er jo bra du finner ut at det er det han reagerer på da![;)]

ORIGINAL: cicole

ORIGINAL: Actrine

Reagerer ikke på mais her, og siden du etterlyste andre som reagerer på mais, så ble det bare at jeg leste og ikke svarte[;)]
Men dytter opp slik at du kanskje kan få andre, mer hjelpfulle svar[:)]

Ahaaa takk for oppklaringen! [8D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp