Noen barn som er startet i bhg nå?

missme86

Betatt av forumet
Vi har første dag på tirsdag, grugleder meg :-/ Er startet fult opp med både studier og jobb så blir fint å ha dagene til lesing og jobb uten å måtte ha barnevakt, men kjenner det blir litt skummelt og rart må jeg si :-)

Vi har hatt plass siden 1. august, men hun begynner ikke før 15 oktober.
Jeg begynte å jobbe på mandag, så nå går hun hjemme med pappa'n og koser seg:)
Jeg har allerede gruet meg lenge til bhg start, men kommer helt sikkert til å gå kjempe fint. Hun er så aktiv, så føler det er vanskelig å aktivisere henne. Så tror hun kommer til å ha godt av å leke med andre barn.

Her begynte hun 20 august,og det går faktisk over all forventning:-)

Mi startet 16.aug. og det går kjempebra. Var med henne noen dager og siden det gikk så bra, var hun alene noen timer i to dager før hun startet "hele" dager. Har jobbet mye kveld, så henter henne litt tidlig, så jeg får vært litt sammen med henne før jeg skal på jobb. Synes det er viktig at hun er der litt hver dag, når hun bare har 60% plass.
  Hun ble fort trygg på de voksne. Og det er bare 6 barn på den avdelingen foreløbig, så det ble en rolig oppstart. Det starter flere etter jul.  
  Var ikke noe gøy og gå fra henne, selv om jeg kjenner de voksne der godt (har jobbet i den bhg i 2 år). Men hun hadde ikke skreket i det hele tatt, sovnet på et blunk og spist bra.

Nå har hun blitt litt forkjølet da (klassisk bhgoppstart) og i tillegg fått tann nr.5 og 6, så da har vi vært hjemme noen dager.

Her startet hun 13 August, er 2-3 dager i uken, halv dag. Pappan er enda hjemme til 24 oktober. Det funker kjempe fint, hun stor trives.

Vi starter innkjøringen i mrg. Gruer meg litt, men han er veldig aktiv så jeg tror det blir fint for han å leke litt med andre barn. Han kan fort bli litt survete når han går sammen med meg hele dagen.. Jeg er jo også gravid igjen, så kjenner at det til tider har vært litt slitsomt, spesielt de dagene jeg har dratt på jobb så snart pappan kommer hjem!! Jeg kommer ikke til å jobbe 100%, så han skal få litt kortere dager i bhg. Det blir uansett tøft å dra fra han der, gruer meg til det!!

jendine begynner 3 desember=) eg e begynt i jobb og eg syntes det var kjempe godt=) papaaen jobber bare to dager i uken nå fram til nyttår =) 

Her har lille hatt tre tilvenningsdager, og det går kjempe bra :-) Han koser seg, leker med de andre, spiser og sover godt. I morgen skal han ha sin første dag alene, jeg skal føre han i bhg kl 8 å hente han kl 13, spennende :-) Deilig å få litt hverdag igjen synes jeg!

Back
Topp