Ja, dette lurer jeg på Her har lille snudd/rullet fra mage til rygg for første gang i dag Stolt mamma
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her rullet han over fra mage til rygg èn gang, men det tror jeg var på slump Litt sånn overbalanse da han strakk påarmene, så rulla han over
Var hos fysio med småen fordi han har favorittside. Hun ga meg også et tips ang mageligging, for min liker det heller overhodet ikke. Rull et håndkle (prøv deg frem til passe str på rullen) og legg det under brystet, i armgropen med armene foran. Da ligger de ikke bare med nesa gnudd på gulvet, men får hodet opp litt lettere og blir heller ikke så fort lei. Håper det hjelperHan har rullet fra mage til rygg ganske mange ganger, men vet ikke helt om det er 100% bevisst enda. Han hater å ligge på magen da, så kan jo være
Var hos fysio med småen fordi han har favorittside. Hun ga meg også et tips ang mageligging, for min liker det heller overhodet ikke. Rull et håndkle (prøv deg frem til passe str på rullen) og legg det under brystet, i armgropen med armene foran. Da ligger de ikke bare med nesa gnudd på gulvet, men får hodet opp litt lettere og blir heller ikke så fort lei. Håper det hjelper
Lulilu
Ja, her er det bare 10 sekunder av gangen. Men det er jo bedre enn ingenting så flink som klarer å rulle da. Min ligger jo bare her som en pudding enda...Har faktisk en slik pute som er beregnet på det, men ikke tatt den i bruk (hørte med babygymmen vi har etter storesøster). Problemet er ikke at han ikke klarer å løfte hodet, for det gjør han helt fint, men han har vel ikke utholdenheten til å ligge slik så lenge. Skal prøve med puten og se om han blir litt mer tålmodig da
I dag var det i alle fall samme leksen opp igjen - han rullet tilbake til ryggen kort tid etter vi la han på magen
Laaangt ifra! Ser ikke antydning en gang
Ikke antydning her heller.Sign!