Her har natalia sagt mamæ og papp idag smelt ;* ♡♡♡ ;*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei her går det i "bla-bla-bla", "dadadadada, og masse hyl og prompelyder.. hahaha..
Fikk helt sjokk når hun sa det :O hun sier det og babler videre. Så hun har skjønt at jeg er mamma og han pappa hun gråter nesten ikke men lager knirke lyder hun hun krabber snart :O får bena opp i riktig posisjon men får ikke helt med overkroppen men hun reiser seg fra sittende stilling når man holder hun i hendene til stående og står og hopper :OWhat?? Vi er ikke i nærheten! Hun sier "papapapa", "mæmæmæmæ", "bababa", "didididi" osv, men det har ingenting med oss å gjøre. Vil hun ha tak i oss, hyler hun Steike, ja, det var tidlig, gitt! Krabber hun og vinker "hade" også, eller?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Nommin ♡ ja :O hun roper på oss og ser på oss når hun sier det :O jeg var tidlig ute med ting selv gikk når jeg var 8 mnd jeg :O ikke mye baby jeg akkuratHer går det i babababa (Her har vi aldri brukt ordet pappa, så er nok bare babbel ja) og mamama og klagelyder om hun skal ha oppmerksomhet
Hun sa mamma en gang tydelig, men det var nok ikke bevisst selvom det smeltet hjertet litt! Hehe!
Bruker hun det bevisst da?
Som veslegutt Nå er jo ekstremt tidlig,er det ikke?
Når sa dine jenter sitt første ord?
Hehe det er tidlig å si ord når dem er 6 mnd ja..men vet om tilfeller hvor de har startet i denne alderen, og da snakker de jo som en foss innen 2 år hehe..
Jentene mine var mellom 8 og 9 mnd når det kom ord for første gang som "mamma/mammama/, baba (pappa), oi, hei osv..
Hehe, artig Alle jeg kjenner og vet om har tidligst vært ved 8mnd
Det er bare å se frem til Weeee!!
Hehe ja og jeg gleder meg ikke noen tegn til at Leoh er tidligere ute enn de to andre hvertfall hehe så må nok holde ut noen måneder til
Jepp, samme her Ikke noe tegn til noe ord Den som venter på noe godt,venter ikke forgjeves Vi kan bare glede oss enda lengre
Så herligHer promper vesla med munn hele tiden så herlig da, så her må vi ha på siklesmekke...... Har sagt baba da vet ik om d kanskje betyr pappa da.... Men går stort sett i herlige bablelyder
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app