Noen baby som har sagt noe? :)

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Her har natalia sagt mamæ og papp idag :D smelt ;* ♡♡♡ ;*

Nei her går det i "bla-bla-bla", "dadadadada, og masse hyl og prompelyder.. hahaha..

Hun sier mamma og pappa nå :oops: det er tidlig! Men herregud vi smelter når hun sier det ♡ hun har sagt en del ord tilfeldig før den ordentlig stemmen kom :)

What?? Vi er ikke i nærheten! Hun sier "papapapa", "mæmæmæmæ", "bababa", "didididi" osv, men det har ingenting med oss å gjøre. Vil hun ha tak i oss, hyler hun:D Steike, ja, det var tidlig, gitt! Krabber hun og vinker "hade" også, eller?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her går det i babababa (Her har vi aldri brukt ordet pappa, så er nok bare babbel ja:P) og mamama og klagelyder om hun skal ha oppmerksomhet:P
Hun sa mamma en gang tydelig, men det var nok ikke bevisst selvom det smeltet hjertet litt! Hehe! :-)
Bruker hun det bevisst da?

What?? Vi er ikke i nærheten! Hun sier "papapapa", "mæmæmæmæ", "bababa", "didididi" osv, men det har ingenting med oss å gjøre. Vil hun ha tak i oss, hyler hun:D Steike, ja, det var tidlig, gitt! Krabber hun og vinker "hade" også, eller?

Fikk helt sjokk når hun sa det :O hun sier det og babler videre. Så hun har skjønt at jeg er mamma og han pappa :D hun gråter nesten ikke men lager knirke lyder hun :D hun krabber snart :O får bena opp i riktig posisjon men får ikke helt med overkroppen :p men hun reiser seg fra sittende stilling når man holder hun i hendene til stående og står og hopper :O

Her går det i babababa (Her har vi aldri brukt ordet pappa, så er nok bare babbel ja:P) og mamama og klagelyder om hun skal ha oppmerksomhet:P
Hun sa mamma en gang tydelig, men det var nok ikke bevisst selvom det smeltet hjertet litt! Hehe! :-)
Bruker hun det bevisst da?
Nommin ♡ ja :O hun roper på oss og ser på oss når hun sier det :O jeg var tidlig ute med ting selv :p gikk når jeg var 8 mnd jeg :O ikke mye baby jeg akkurat :p

Selvfølgelig hun sier det mye saktere enn oss :) så ordrett: maaammmaaa og paaappppaaa :)

Som veslegutt;) Nå er jo ekstremt tidlig,er det ikke?
Når sa dine jenter sitt første ord?:)

Hehe det er tidlig å si ord når dem er 6 mnd ja..men vet om tilfeller hvor de har startet i denne alderen, og da snakker de jo som en foss innen 2 år :P hehe..

Jentene mine var mellom 8 og 9 mnd når det kom ord for første gang :) som "mamma/mammama/, baba (pappa), oi, hei osv.. :)

Hehe det er tidlig å si ord når dem er 6 mnd ja..men vet om tilfeller hvor de har startet i denne alderen, og da snakker de jo som en foss innen 2 år :p hehe..

Jentene mine var mellom 8 og 9 mnd når det kom ord for første gang :) som "mamma/mammama/, baba (pappa), oi, hei osv.. :)

Hehe, artig:) Alle jeg kjenner og vet om har tidligst vært ved 8mnd:)
Det er bare å se frem til:D Weeee!!

Gled dere :D er så herlig :D smelter mamma hjertet ♡ hun sa maaammmaa til meg når hun våknet etter dupp og når min kjære gikk sa hun papppaa :D smelter helt jeg ♡♡♡

Hehe, artig:) Alle jeg kjenner og vet om har tidligst vært ved 8mnd:)
Det er bare å se frem til:D Weeee!!

Hehe ja og jeg gleder meg :D ikke noen tegn til at Leoh er tidligere ute enn de to andre hvertfall :P hehe så må nok holde ut noen måneder til :)

Hehe ja og jeg gleder meg :D ikke noen tegn til at Leoh er tidligere ute enn de to andre hvertfall :p hehe så må nok holde ut noen måneder til :)

Jepp, samme her:D Ikke noe tegn til noe ord:P Den som venter på noe godt,venter ikke forgjeves:D Vi kan bare glede oss enda lengre:P

Her promper vesla med munn hele tiden;) så herlig da, så her må vi ha på siklesmekke...... Har sagt baba da vet ik om d kanskje betyr pappa da.... Men går stort sett i herlige bablelyder

Her promper vesla med munn hele tiden;) så herlig da, så her må vi ha på siklesmekke...... Har sagt baba da vet ik om d kanskje betyr pappa da.... Men går stort sett i herlige bablelyder

Så herlig :D

Hun sier mammmma og papppa til oss hele tiden og sjarmer så mye :D

Back
Topp