Noen bærere?

Ho Mor

Forumet er livet
Jeg er så absolutt en bærer! Bar nr 1 lite, men fordi nr 2 kom litt tett til nr 1 så ble nr 2 bært hele tiden. I tillegg var hun veldig syk og trengte nærheten. Jeg ser en stor forskjell på disse barna. Det kan være tilfeldig men jeg velger å tro det har med bæringen å gjøre. Nr 1 hos oss er veldig kjærlig men så absolutt ingen kosegutt. Nr 2 er helt avhengig av "tett inntil" kosing hver dag. Ligger nærmest oppå meg når hun kommer inn i sengen og ser nesten ut til å ruse seg på mammalukten. Jeg skal helt klart ha klart bæresjal og seinere ergo til nr tre. Kan virkelig anbefales 

Jeg har hatt meitai til nr2, han er en KOSEGUTT
Har planer om å bære nr3 også. Skal sy meg en ny meitai GLEDE GLEDE..

Definitivt

er glad i vevde sjal og har akkurat kjøpt en herlig Goklom mei tai i toddler størrelse til jenten min.

Babyperioden gled så lett og var så herlig pga mitt elastiske sjal, gleder meg så veldig til å bære liten mini baby igjen!!!

Ja, bærer han vi har myyyye. Har elastisk sjal (mye brukt i begynnelsen, ikke så mye nå lenger), meitai (min favoritt), manduca (mannens favoritt) og ringslynge (raskt inn i butikken).

Sjal her..

Har sjal og ergo! Brukes ikke mye lengre, men brukt sånn midt på treet. Veldig kjekt å ha når jr nekte å ligge hvis jeg skulle gjøre husarbeid osv. Så da var det på i sjalet eller ergoen;)

Jeg brukte også sjal til jenta mi, var helt fantastisk! Når hun ble større fikk jeg tak i en Babyhawk bæresele, veldig fornøyd med den også. Og skal vel ikke se bort i fra at det blir kjøpt noe nytt til den nye lille etterhvert.... ;-)

Bæring er supert!

veldig lik beskrivelse med mine to, dine nr en og to. Bortsett fra at jeg bar nr 1 myye mer enn nr 2.
men det virker for meg som om nr 2 i tilegg er mer sjalu å ikke tåler at andre får kose eller klemme på/med meg. Da tar panikken overhånd. Så blir spennende å se viss jeg fortsatt har en klamrer i magen, om hvordan det blir å skal få et nurk som krever oppmerksomhet, og dermed må nr 2 gi litt mer plass, enn det som blir gitt i dag.. Spennende:)

Back
Topp