Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Har termin i månedsskiftet september/oktober selv. Her var det ikke planlagt, og jeg syns det er litt vanskelig å forstå at jeg faktisk er gravid igjen alleredeJa, planlagt. Har nå termin i månedsskifte mai/juni Du då?
Forståelig! Hos oss klaffet det på første forsøk så var ganske sjokkert selv, hadde ikke trodd det ville bli noen søsken før til høsten/ vinteren egentlig!Gratulerer! Har termin i månedsskiftet september/oktober selv. Her var det ikke planlagt, og jeg syns det er litt vanskelig å forstå at jeg faktisk er gravid igjen allerede
Hvilke forberedelser gjør dere når dere skal ha to tette som nå?
ja, termin januar igjen ikke helt planlagt
Jupp! Månedsskifte januar/februar her. Ett lite sjokk å plutselig sitte med positiv test igjen, men begynner å roe seg nå
Synes det var noe kjent med nicket ditt når jeg så deg i Februar 2021 forumet. Så kjekt med noen kjente «fjes» der.
Oy! Da er de nærme! Er tøft for kroppen, spis masse mat gittHer venter vi lillesøster hvert øyeblikk Et år tidligere enn planlagt, men hun er hjertelig velkommen og vi gleder oss
Termin i slutten av juni her tredje og sistemann