Noen av deres som har reagert slik?

KathMor

Forumet er livet
I kveld så gråååter Emma når hun la seg, det skjer ALDRI! Hyler maaaaaaamaaaa osv.... Driver på for harde livet der inne.. Bare lurer på om det er flere at dere som har fått nr2 som har reagert sånn? Om det er en reaksjon kanskje? AT Isabelle er oppe og ikke Emma.... hmmm..... [:o][&o][X(]

Vi har ikke fått nr.2, men snuppa gjør det av og til..[;)] Hun pleier gi seg ganske fort da. Lar henne hyle på litt, går inn med jevne mellomrom og sier hun må sove nå..

Ja ok.. hm..... Jeg er litt sånn.. Vet ikke om jeg vil gå inn, det her er bare tull - der SKREIK hun og faktisk, og vil ikke hun skal opnå noe med det.. Men må vel gå inn etter hvert om hun ikke roer seg [>:]

Himmel - helt hysterisk der inne[:-]

her har han reagert endel og ikke funnet roen på kvelden alltid. .. jeg har tatt han på fanget og kost og sunget en sang eller to ekstra - ikke mer enn at jeg kan fortsette med det om det blir en vane.

Jeg vil egentlig ikke gå inn når hun går banans jeg da.... da får hun lissom viljen sin, for nå er hun hysterisk, brekker seg og styrer... Men jeg er så sikker på det er hennes måte å få oss inn der på....

Og jeg tar henne ikke opp nei... hmmmm....... Spennende å se frem over da, James reiser i morgen...

Si minst mulig når du går inn. Bare legge henne ned, si hun må sove nå og gå ut igjen. Gjør du det 10 ganger i dag, så blir det 5 ganger i morgen og ingenting på torsdag...[8D] Om hun i det hele tatt gidder mer...[;)] Da har hun ikke oppnådd noenting egentlig.
Det funker ihvertfall her![:)]

Er bare det at hun allerede ligger nede [8D]...... Nei fy altså...... Lenge leve tålmodigheten [8D]

ORIGINAL: KathMor

Er bare det at hun allerede ligger nede [8D]...... Nei fy altså...... Lenge leve tålmodigheten [8D]

Hehe.. Men da bare sier du at ho må sove no. Men trenger ikke gå inn ofte. Jeg gjør alltid det bare så hun skal vite at mamma er i nærheten. Nesten som hun av og til er redd eller bekymra..

ORIGINAL: sånja

ORIGINAL: KathMor

Hehe.. Men da bare sier du at ho må sove no. Men trenger ikke gå inn ofte. Jeg gjør alltid det bare så hun skal vite at mamma er i nærheten. Nesten som hun av og til er redd eller bekymra..

samme gjør jeg.. tok det lang tid før hun sovnet??

Sånn var det med snuppa her også... Det er nok ikke en uvanlig reaksjon hos de små. Det er jo en stor omveltning å bli storesøster![:)] Så reaksjoner må det jo komme, på den ene eller andre måten..

Hvordan går det ellers som nybakt tobarnsmamma?.. Tenker på dere!

HUn sovna hun! Ike ofte jeg har dårlig samvittighet altså, men det har jeg i kveld.. For jeg nekter å gå inn når hun skriker, sånn trass HYLER.. SÅ hun styrte på der inne, hosta å brakk seg... SÅ ble det stille etter hvert.... uten at jeg gikk inn [:o]
Men her er jeg litt sånn "torn"... skulle nok kanskje ha gått inn, men igjen vil jeg ikke hun skal få viljen sin med slik "oppførsel"... hmmm

Jo altså det går kjempe fint, gått over all forventing [:D], så venter egentlig bare litt oå at det skal komme noen litt sterkere reaksjoner! James reiser på torsdag morra og jeg gruer meg som pokker [&:] Skal bli litt godt å komme inn i rutiner, bare snuppene mine og jeg... men himmel, det skal bli tøft og!! Alene i 2 uker.....

alene i 2 uker.. det klarer du[;)] har tro på deg jeg[:D] 

Back
Topp