Noen av deres babyer...

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Som klatrer ut av lekegrind, gåstol og sprinkelseng? Min sønn drar seg opp i øverste kanten på både seng og lekegrind. Er så redd for at han skal bikke over. Har han ikke i lekegrinda lenger. Han klatrer også ut av gåstolen ved å dra seg opp i håndtaket på kjøkkeninnredningen.... Glad for at han er frisk og rask, men hva skal man gjøre da? Kan jo ikke legge lokk på senga hans, hehe


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ehh... Mi sitte seg ikkje opp eller krype ennå.. Såe... Ho ligge for d meste rundtom på gulvet :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Ehh... Mi sitte seg ikkje opp eller krype ennå.. Såe... Ho ligge for d meste rundtom på gulvet :p

babyjente 27 Juli ♡

Hihi.., det kommer nok:) ser det skiller min og din nesten 2mnd(min i beg. av juni og din i slutten av Juli).


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hihi.., det kommer nok:) ser det skiller min og din nesten 2mnd(min i beg. av juni og din i slutten av Juli).


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jada, syns d e travelt nok til tider no eg :p hehe

babyjente 27 Juli ♡
 
Vi begynner med lekegrind i morgen. Etter to runder på Lego jakt i tullas munn har vi nå hentet en i kveld. Hun er overalt og storebrødrene klarer ikke å holde huset Lego fritt gitt. Hun reiser seg etter alt, så vi får se;)


Fikk ei tulle 4. Juli 2013
 
Vi har flyttet ned lekegrinden nå, ettersom han reiste seg i sofaen her om dagen. Sengen har vi fortsatt øverst, der ligger han rolig :)

Virker som han liker seg best i lekegrinden når den er nede også, da er det lettere å se over sprinkelbeskytteren.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke klatret over noe ennå. Men både sengen og lekegrinden er flyttet ned, da hun plutselig stod i sengen å smilte fra øret til øret en morgen vi skulle stå opp;)

Prinsesse juli 2013
 
Hu her har helsigvis ikke begynt å reise seg på egenhånd. Men raser rundt i gåstolen sin og gjør ugang. Må nå støvsuge for andre gang i dag


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi måtte fjerne sengekanten og senke sengen.
Han var på vei over her en kveld så bare flaks at jeg rakk inn før det smalt. :(
 
Back
Topp