Noen av dere som....

Jeg tror kanskje det....
Jeg hadde ganske mange mensen symtomer, Balndt annet kviser....
Men di kom og gikk, Og kom tilbake senere I svangerskapet også....
Heldigvis forsvant di etter en stund.... [:D]

Husker ikke om de kom FØR jeg testa positivt, for jeg fikk ganske tidlig positiv test, men de KOM JA[&:][:'(] 

Men husk alle dere med kviser!; De fleste gravide har litt trøbbel med magen, til tregere fordøyelse du har til mer uren hud får du! Husk å ta vare på magen, kvisene kommer innenfra...[8D]

ja, fikk nyyydelig fjortis-hud, med søte små kviser - spesielt i tinningen og på haken, og så på halsen, skuldrene og  brystet - følte meg skikkelig lekker...

Tidligere i svangerskapet hadde jeg masse kviser på ryggen.....men heldigvis forsvant dem etter hvert!

Hei!

Huden min ble så fin den, ingen kviser. Fikk noen få kviser da jeg var ca 3 mnd på vei, men de forsvant igjen. Det er vel forskjellig dette også som så mye annet. [:D]

takk for svar, har fått på haken, nesa og panna jeg. Pleier aldri å ha kviser i panna, tror jeg nesten jeg aldri har hatt... Litt tidlig med pms en uke etter eggløsning og, men kan liksågodt være bivirkning av pergoen..... Vente spent å se..

kviser kommer jo av hormoner,fikk kviser på bringa og oppover halsen daq eg gjekk med lisja,ganske tidleg,forstå ikkje kva det var-visste ikkje at eg da var gravid! nå er det same opplegget...kviser som bare det på bringa...oigså denne gangen er det tidleg ...og eg har ikkje problem med magen!!!

JA-----fikk maaaaaasssse kviser jeg!!

Å. så spennende...kan der være noe på gang altså?

Krysser fingrene for deg, Trine!

M

de kom ja! å i hopetall på ryggen!! [:@]

Den testen SKAL være positiv ja...så ikke gi opp håpet!!

Krysser fingrene masse, masse for deg!!

KLem, M

Fikk ikke kviser jeg [:)] Men så er jeg noe hormonelt ute av kurs fra før da [&:]

Back
Topp