Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LillaTjorven
Nei, det gjorde jeg ikke. Man vet jo hva som skjer når man røyker. ( med fosteret altså) så det er vel egentlig ikke tvil at babyen har det bedre hvis man ikke røyker. Jeg røyker heller ikke da, så dette var ikke noe problem for meg, men hvis jeg tenker på hvor plagsomt jeg synes det å være i et røykfullt rom, så er ikke valget så vanskelig.
På en annen side, så det født utrolig mange friske barn, som ikke virker som har fått noen bivirkninger, selv om moren har røyket som en svamp.[:'(]
ORIGINAL: PrinsessaMi
Har aldri røyka jeg, så hadde ikke noe behov for det.
Men hvis jeg får lov til å spørre: Hvis du har gått hele svangerskapet uten å røyke, hvorfor begynne nå da? (hvis det er deg det gjelder da)
Og ja, det er like ikke for fosteret om du røyker nå enn om du hadde gjort det for flere uker siden...
ORIGINAL: thessa84
Men hvis jeg får lov til å spørre: Hvis du har gått hele svangerskapet uten å røyke, hvorfor begynne nå da? (hvis det er deg det gjelder da)
Og ja, det er like ikke for fosteret om du røyker nå enn om du hadde gjort det for flere uker siden...
Ja,det gjelder meg... Gikk helt greit å kutte ut røyken da jeg fant ut at jeg var gravid.. har røkt fast i 9 år,men slutta på dagen,så stolt av det.. men den siste uka har jeg blitt sååå sugen på røyk.. Er skikkelig sur og deppa... Skjønner ikkje hvorfor det skal være så vanskelig nå helt på slutten... Huff,blir så lei meg egentlig...
ORIGINAL: thessa84
Ja,det gjelder meg... Gikk helt greit å kutte ut røyken da jeg fant ut at jeg var gravid.. har røkt fast i 9 år,men slutta på dagen,så stolt av det.. men den siste uka har jeg blitt sååå sugen på røyk.. Er skikkelig sur og deppa... Skjønner ikkje hvorfor det skal være så vanskelig nå helt på slutten... Huff,blir så lei meg egentlig...