Noen av dere som....

babysyyyk

Forelsket i forumet
Har opplevd brun utflod tidelig i graviditeten og det har gått bra??
er så redd nå, begynte på lørdagskveld, og litt i går kveld:( klarer ikke tenke positivt nå:'(

Jepp! Noe tror jeg kom fra uttaket mitt, mens noe kom fra irritasjon fra lutinus. Tror det er helt normalt at det både kommer litt brun utflod og at det kommer litt blod :-)

Takk for svar, har ikke tatt noe som helst medisiner nå, helt naturlig syklus:)

Hadde både brunlig rosa og rødt denne gongen. Fryktelig redd og syns det var skummelt. Men 19+4 i dag :) eg var til lege å fekk tatt hcg-prøver for å sjå om verdiane steig, noko dei gjorde :) sjølv om blodsporene ikkje stoppa opp. Dei varte til eg var rett over 9 veker, fra slutten på veke 3ca. (Testa kjempe tidlig positivt denne gongen!)

Ja, jeg blødde 3 ganger i uka fra uke 5 til uke 12. Både brunt og rødt. Gått bra :)

Har opplevd brun utflod tidelig i graviditeten og det har gått bra??
er så redd nå, begynte på lørdagskveld, og litt i går kveld:( klarer ikke tenke positivt nå:'(
Hei:)
Jeg har gjort det alle fire svangerskapene mine. Hvor tre av gangene har det gått skeis og siste gangen resultertet det i vår flotte sønn, som nå er 3 mnd gammel:)
Ønsker deg lykke til:)

Ja, brun utflod og en blødning med friskt rødt blod. Uke 8 og uke 10, Gikk bra og er nå i uke 29:)

Lykke til!

Back
Topp