Noen av dere som...

Jeg har ikke så enormt mye symptomer, noe kvalme som kommer å går på kvelden/ettermiddagen. Tisser mye og luft i magen.. men ikke noe mer enn det.

I forhold til sist har jeg forsvinnende lite symptomer! Jeg har jo bekymret meg litt for dette her, jeg føler meg jo ikke gravid...
Sist var jeg astronomist trøtt fra testen var pos til jeg fødte.. og jeg var så oppblåst at jeg måtte rape for å prøve å lette trykket (i tillegg til...) og det hjalp ingenting...
Nå har jeg litt hodepine (om det er et symptom), jeg må oftere på do, små små murringer om jeg legger godvilja til, og litt såre brystvorter (har jeg aldri hatt før).

Har ikke sånne kjempe kraftigesymptomer, litt kvalm,det kommer å går. Men føler meg mer fyllesyke egentlig :-) litt såre nippler og trøtt.
Var mye verre sist! Så nå er det mildt i forhold :-)

Har utrolig lite symptomer denne gangen... Og det gjør at det lissom ikke helt går opp for meg at jeg er gravid :P Så hadde det ikke vært for gr testene, ul og hcg blodprøvene, hadde jeg banna og svertet over at mensen ikke kommer :P

har ingen symptomer what so ever, er kanskje litt mer trøtt en jeg normalt pleier å være! så tror ikke det helt har gått opp for meg at det er noe inni der :P men får jo se den lille på mandag på ul ;)

Samme her. Har hatt noe "voksesmerter" og såre brystvorter og uteblitt mens, men that's it!! Skal på UL på tirsdag, ikke fordi jeg er bekymret, men fordi vi skal reise på ferie til svigers neste helg, og vi vil fortelle dem ansikt til ansikt (de kommer fra ett annet land, laaangt borte). Og da ønsket vi å ha en UL først for å se det bankende hjerte før vi forteller og så er det jo kjekt å ha med ett lite bilde til svigers da ;)

ja. veldig lite symtomer nå. hadde frem til uka 5 ca å nå er jeg i uke 8. nå er det kun stikking i magen om kvelden. ellers lite. litt ekstra luft i magen kanskje. men i starten hadde jeg ømme bryst, små kvalm/uggen, oppblåst mage og mye luft i magen.

Samme som mange her:) luft, som jeg kunne ha før :p ømme bryst, mere tissing kommet siste uka og små uggen av å til når jeg er sulten , kunne også ha før graviditet , hadde det ikke vært for murringer og uteblitt mens så hadde jeg ikke trudd jeg var gravid:S

Alt for mye her allerede. Var ikke sånn de andre gangene, jeg oppdaget ikke graviditetene før i uke 10 & 8. Men kommer kanskje av at kroppen min reagerer litt kjappere for hvert barn :p
Hodepinen har vært innom, smerter i magen daglig, bekken smerter, tisser jo så himla mye (!!!!), luft.. u name it..
Tror dette blir mitt lengste svsk..:p

Har nok litt symptomer, men gikk jo gravid en stund uten å vite det. Har liksom ikke tid til å tenke på det for tida;) Veldig deilig det egentlig, selv om man kan bli litt i tvil om det egentlig er sant. Men: fikk det bekreftet på UL i dag. Så jeg er visst gravid på ordentlig:)

Luft i magen! Går mye på do! Litt kvalm på kvelden før jeg legger meg. Har faktisk blitt litt svimmel i butikken et par ganger. Mye trøtt og ømme pupper! Stikkinger og murringer kjenner jeg også, men jeg føler meg ikke no spes gravid enda egentlig. Tror det vel ikke før jeg skal på ul 14.feb

Back
Topp