Noen av dere som vet?

**Ole brummm**

Elsker forumet
Jeg skal være syv uker på vei idag med fryseforsøk. Vært hos legen i uke 5 og testen var sterk positiv.
Nå er prøvene med urin negative.
Noen som har opplevd det og det har gått bra?
Skal på ul på torsdag, men akkurat nå virker det veldig lenge. ...

venter ett lite ivf mirakel i januar 2014

Høyrest litt rart ut dette! Håpar det berre er testen som lurer deg og at alt ser bra ut på ul torsdag!

usj, usj! Ikkje bra! Men kryssar fingrane for at det likevel er ei spire inni der som har klora seg fast og veks slik den skal! Blir lange dagar fram til torsdag for deg no! Sender deg ein trøsteklem/backupklem

Visst jeg hadde mistet. Skulle jeg ikke da ha begynt å blø uansett om jeg går på lutinus?

venter ett lite ivf mirakel i januar 2014

Jeg begynte å blø selv om jeg gikk på lutinus!
Håper det går bra, skal krysse fingrene for dere! :) Lykke til på ultralyden på torsdag! :)

Dette hørtes veldig rart ut. Testene burde være sterkt positive nå, det kan høres ut som du har hatt en MA. Føler meg slem som skremmer deg nå, og håper inderlig jeg tar feil, men du må kanskje være forberedt på det dessverre. Det er ikke alltid man begynner å blø av seg selv, av og til må man ha hjelp for å rense ut.

Oki. Da er vel håpet ute da.....
Blir noen lange dager dette
Hvorfor i all verden skulle jeg absolutt ta den ekstra testen og grunnet utfallet ett par til. Føler bryllupet til søstra mi blir vanskelig på lørdag. ....

Det var veldig leit, men som sagt, jeg VET jo ingenting, jeg vil veldig gjerne ta feil i dette! Erfaringen min fra tester som blir svakere og svakere er dessverre ikke god. Det tar jo en stund før hcg er helt ute av kroppen, men at den skulle bli helt negativ er nok ikke noe godt tegn. Føler veldig med deg!

Jo, hos mange så stopper symptomene plutselig opp, men det varierer jo mye fra kvinne til kvinne. Har du mye symptomer, så kan det kanskje være et positivt tegn? Vanskelig å si noe om, for symptomer kan være så mye.

Kvalm og kaster litt opp. Vondt i korsryggen. Veldig ømme pupper. Veldig oppblåst i magen.
Men får prøve å ikke tenke så mye og ta det på torsdag.
Tusen takk for svar chuma :)

Jeg hadde en MA ved vårt første forsøk. Kan ikke si noe ang testene, for tok ikke test etter testdato.. MA ble oppdaget på ul i uke 7, blødning startet i svangerskapsuke 9..

Klinikken ville jeg skulle vente 2-3 uker før evt utskrapning i håp om at kroppen ordnet opp selv. Noe den gjorde.. Hadde ingen symptomer i det hele tatt.

Har for øvrig vært kvalm pga Lutinusen..

Huff, dette var ugreit.. Sender deg en god klem, og håper, håper, håper at alt er i orden!

Jeg hadde en MA ved vårt første forsøk. Kan ikke si noe ang testene, for tok ikke test etter testdato.. MA ble oppdaget på ul i uke 7, blødning startet i svangerskapsuke 9..

Klinikken ville jeg skulle vente 2-3 uker før evt utskrapning i håp om at kroppen ordnet opp selv. Noe den gjorde.. Hadde ingen symptomer i det hele tatt.

Har for øvrig vært kvalm pga Lutinusen..
Jeg har også vært kvalm pga lutinusen på de andre forsøkene. Denne gangen ble jeg kvalm på rugedag 8 / 9 og har bare fortsatt.......

Back
Topp