Noen av dere som så

molly.

Glad i forumet
på Unicef`s humorkveld på TvNorge i dag? Utrolig trist og vondt å se på.. [:(] Vi meldte oss på som verdensforeldre da, gir jo bare 200kr i måneden. Hjelper jo utrolig mye, så anbefaler dere alle å gjøre det samme [:)]

så det ikke men har gitt 200 kr til unicef i mange år..synes det er en bra organisasjon[:)]

Har støttet Redd Barna med 225 kr hver måned i mange år. Akkurat nå har vi satt det på hold, for må spare på de kronene vi har ifall vi ikke får barnehageplass. Fra høsten av skal vi uansett begynne å betale igjen[:)] Synes også det er veldig viktig å hjelpe de som ikke er så heldige som oss.

ORIGINAL: Heleneo

Har gitt 225 kr i mnd til et fadderbarn i Jordan i flere år jeg[:)]  Det er gjennom SOS barnebyer da.

Jeg også. En gutt i Kamerun[:)]

Æg så når Sissel va på et HIv/aids sykehus i Ukraina å der va d ei lita jente på 3 mnd, å ei jente på Eline si alder. Å æg villa hent dem heim hit me en gang. Begge hadd mista begge foreldran sin, å ho på Eline sin alder så trist ut. Helt apatisk nestn. Ho dama på sykehuse kosa litt me ho, men d va itj antydning t smil. Øyan hennes bar på en bunnløs sorg. Å æg vil ha de to jentan! [:(]

Sambo sa d han å, at vi skoilla fått ha dem vi..

Så bra at dere engasjerer dere!! [:D][:D] Viktig å spre det budskapet videre til barna sine også, at det er viktig å bry seg om andre[:)]

ORIGINAL: Beckymams

Æg så når Sissel va på et HIv/aids sykehus i Ukraina å der va d ei lita jente på 3 mnd, å ei jente på Eline si alder. Å æg villa hent dem heim hit me en gang. Begge hadd mista begge foreldran sin, å ho på Eline sin alder så trist ut. Helt apatisk nestn. Ho dama på sykehuse kosa litt me ho, men d va itj antydning t smil. Øyan hennes bar på en bunnløs sorg. Å æg vil ha de to jentan! [:(]

Sambo sa d han å, at vi skoilla fått ha dem vi..

Off, det var helt grusomt å se på! Herregud, jeg ble så lei meg.. Hun savna mamma'n sin [:(][:(] Jeg får så vondt av å se de foreldreløse barna, man får virkelig lyst til å reise ned å hente de! Men det er så mange som har det sånn, er det som gjør det så forferdelig..

Back
Topp