noen av dere som har tips mot hoste?

girlypai

Elsker forumet
noen som har noen tips mot hoste?

lillegutt ligger i senga si og hoster og hoster... det går jo ikke 5minutter i mellom hver gang. i natt hosta han så mye at han kasta opp.
skal ringe legen i morgen... for denne hostesafta jeg har kjøpt reseptfritt på apoteket har ikke hjulpet noe.
vi har ikke sovet så bra de siste nettene.. og nå i kveld er det værre en før.

har lagt bøker under forbena på senga, så overkroppen ligger høyere... men til ingen nytte.. [8|]

kan jeg gi en paracett, vil det hjelpe? noen tips til lindring? han får jo ikke sovnet stakkar... [:(]

Vi er akkurat ferdig med en sånn runde... Vi fikk bare beskjed å heve hodegjerdet på senga, god luft på rommet, nesespray før han skulle legge seg... Ellers var det bare "fint" at de hostet så de kastet opp, det viser bare at de klarer å rydde opp selv... Var ordene legen brukte... Tilbudet du evt kan få er Efidrin, men den er ganske omdiskutert.... Jeg hadde ikke villet gi den... Men nå er jeg veldig i mot medikamenter hvis de kan klare seg uten da...

Paracet er nok ingen vits mot hoste... Det er febernedsettende eller smertestillende...

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7096237

Jeg har og hørt at det skal hjelpe å ligge de med hodet høyere.

ORIGINAL: Marcen

Vi er akkurat ferdig med en sånn runde... Vi fikk bare beskjed å heve hodegjerdet på senga, god luft på rommet, nesespray før han skulle legge seg... Ellers var det bare "fint" at de hostet så de kastet opp, det viser bare at de klarer å rydde opp selv... Var ordene legen brukte... Tilbudet du evt kan få er Efidrin, men den er ganske omdiskutert.... Jeg hadde ikke villet gi den... Men nå er jeg veldig i mot medikamenter hvis de kan klare seg uten da...

Paracet er nok ingen vits mot hoste... Det er febernedsettende eller smertestillende...

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7096237

takk for tipsene! da skal jeg gi han nesespray når han våkner igjen nå (akkurat klart å sovne)og lufte godt.
ja jeg vil heller ikke at han skal få efidrin.

skal se på linken nå[:)]

ORIGINAL: Dask

Jeg har og hørt at det skal hjelpe å ligge de med hodet høyere.

Holle baby-tee? sleger på helsekost butikker

Back
Topp