Noen av dere som har termin tidlig

litenurk14

Betatt av forumet
Septembermødre <3
Som håper dere føder før 1.9.14??

Jeg må ærlig innrømme at å ha termin 1.9 egentlig er litt irriterende, ikke misforstå jeg er sykt glad for å være gravid og egentlig det samme når det kommer en liten spire.. Men pokker ta barnehage greine assa.. Satser på at å få trykt den ut 31.08.14 kl 23.45 :-)

Jeg har termin 3.09, håper egentlig å føde i august pga barnehageplass jeg også..

Hehe, samme her! Jeg får termin alt fra 25.aug (menstermin) til 1.sept.. Ganske sikker på ELdagen, så tror mest på 1.sept selv..men kjenner jeg har litt lyst til å late som termin er i august :p Nå var jeg på tidlig ul i går, og ble satt 2 uker tilbake (selvom jeg mener det ikke er mulig), så hvis det stemmer kan jeg vel se langt etter fødsel i august..

Hoho 2 uker og ja...Fikk heldigvis beskjed på UL at jeg selv hadde helt rett med tanke termin og hvor langt jeg var på vei :-) Men håper å få pressa ut før 1.9 gett!!

Jeg satser på og ha barnet hjemme til to år jeg før jeg søker inn i bhg.. tror termin blir rundt 11 sept.. ikke helt sikker

Tror rett og slett at økonomisk må vi ha barnehage.. Men vi får se litt på det, men så klart hadde jeg hatt mulighet, er nok det det beste :-)

Jeg har termin 10 sep og syns bare det er greit at vi ikke når bhagefristen. Gir meg en go unnskyldning til å være hjemme lenger. Hvis jeg får før fristen kommer jeg ikke til å benytte meg av det. Med sønnen min var jeg hjemme til han var 1 år og 5 mnd. Syns det også var tidlig. Så 1 år syns jeg er altfor tidlig. Skjønner veldig godt at det er mange som tenker med dette og få før fristen, er jo ikke alle som har råd til og gå ulønnet. Vi har derimot mulighet til det, og dette blir det siste barnet vårt og det skal nyyyytes :):) så hvis vi må vente 2 år så gjør det ingenting, bare kos ;)

Krysser fingrene for at jeg føder en uke før menstermin denne gangen og :)

For å være helt ærlig så kjenner jeg det er helt greit å ha termin 14.sept.. har ikke lyst å ha mini inn i bhg før nærmere et og et halvt år pluss pluss... så jeg kan gjerne være hjemme evt jobbe alternativt en periode..;p...

Ikke sikkert mannen er enig..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har termin 26 så regner ikke med å rekke fristen.. derfor leker jeg litt med tanken om å bli hjemme til etter jul.. men hvordan kan man tjene noen penger i den ulønnede permisjonen??

Har termin 2. september, men har hatt ustabile sykluser så det kan godt hende riktig dato er noe tidligere, men det betyr faktisk ikke så mye for meg. For det første er barnehagedekningen god her i kommunen, og for det andre tror jeg ikke det vil bli noe problem hverken praktisk eller økonomisk å være hjemme litt lenger enn standard permisjon :)

Er ikke helt sikker på når terminen er. Utifra gjetting er den 21. men både legen og gyn synes det var rart vi så noe på UL så tidlig! Så kanskje jeg er lenger på vei enn det jeg tror?

Uansett skal jeg flytte etter mammaperm opp til nord i en militærleir og blir militærfrue, så barnehage er ikke så veldig farlig for oss å klaffe med:)

Har egentlig ikke tenkt noe på det enda :P men håper på att kunna vare hjemme litt lenger. Ev jobbe noen kveld og helgevakter då samboer har fri. Det som er fint med helsesektoren, då kan man jobbe alle tider på døgnet :)

Back
Topp