noen av dere som har porselensvask på kjøkkenet?

hirly

Gift med forumet
hvordan rengjør dere den? Før vi kjøpte den rådførte jeg meg med noen venner/bekjente. Og deres vasker ble det ikke riper i og vasken holdt seg like ren og pen...mm, for det funker for meg også.. Nei her har vi både riper og et slags gult belegg. Viste seg at de jeg spurte ikke brukte kommen til å vaske opp i...

Har ikke prøvd så mange rengjøringsmidler altså, skal vel ikke bruke skurekremer og sånn? Håper noen har noen gode tips :)

husker ikke åssen jeg vaska den jeg.. med zalo bare kanskje?
Hadde ikke problemer med riper eller belegg... brukte skrubb tror jeg..

forresten kan du vel fint bruke jif skurekrem i den vasken like mye som du kan i vasken på badet?

Jeg vasker opp i porselensvasken. Sprayer den med zalo-spray og vasker med svamp (sånn med grønn grov side og rosa, grønn, gul bakside) Funker helt fint. Sitter flekkene godt, la jeg bare zaloen virke litt før jeg skrubber.
Prøver også å være flink å skylle vasken med varmt vann rett etter oppvasken, for å unngå at det blir fort belegg.
Lykke til :)

Har den vasken fra IKEA, ingen striper eller gult belegg i den. Bruker jif kjøkken og rengjør innimellom skikkelig

ORIGINAL: jentungen79

Har den vasken fra IKEA, ingen striper eller gult belegg i den. Bruker jif kjøkken og rengjør innimellom skikkelig

Sign, bare at jeg bruker Jif skurekrem med svamp [:)]

Back
Topp