Noen av dere som har maserier

Fått litt etter stripping hos jordmor, uke 37+4, men mest kynnere..

Kun litt èn natt for 2-3 dager siden. Jeg har knapt kynnere, akkurat som forrige gang.

Jeg hadde en halvtime-time med det uke 37+6 og 2-3timer med det natt til torsdag (39+3) og ellers litt innimellom de to episodene som enten bare er semivonde kynnere med nedpress, eller sporadiske maserier.. hvem vet hva det er, det er ikke behagelig hvertfall ;)

Hva mener dere med maserier? Jeg har mye nedpress på kvelden.....
Vanskelig å definere synes jeg, men her er en forklaring jeg synes er god:

"På meg er de sånn:

Kynnere: ikke vonde(kansje små vonde) sammentrekninger som gjør at livmora mi blir hard ubehagleig noen ganger, mens andre ganger kjenner jeg dem ikke..

Maserier: Vonde sammentrekninger som kommer med alt fra 2-10 min i mellom.
Sånn holde de på fra 1/2time til 4-5timer...ca...
Noen ganger kan jeg fungere med maserier mens når de setter skikkelig inn må jeg bare konsenterer meg om å puste meg gjennom dem..Ligner velldig på rier men de gir seg..Øker ikke i styrke...

Rier: Kommer jevnt og trutt med kortere og kortere mellomrom, VONDE;)...Gir seg heller ikke av litt gåing men blir værre...

Sånn det var det beste jeg kunne forklare i farta "

:)

Ikke i dette svskapet. Har bare hatt det i dagene rett før fødsel med de andre :)

Tror bare det er kraftige kynnere jeg har til tider, med en smule stikking nedi der og nedpress.... Vet liksom ikke hvordan jeg skal vite forskjell på kynnere/maserier...??!

Kan komme flere på rad og da.

Back
Topp