Noen av dere som har erfaring med "rar" morkake?

shorty86

Gift med forumet
Jeg har allerede vært innom riksen 2 ganger pga tja det vet den jo ikke helt sikkert men det kan se ut som en gammel blørning eller cyste har nesten delt morkaka miemoticon .
Mens de holdt på å utrede så disdanserte jeg med fra svangerskapet.
Men nå etter de er så å si ferdige med sjekkinga og de mener at dette vil med all sansynlighet gå bra så plager det meg.
jeg jobber med Autister og det går en kule varmt stort sett vær dag.
Jeg holder meg jo å god avstand, men jeg merker at morkaka bekymrer meg. deler den seg så går det jo mestsansynlig skikkelig dritt.
Kjenner jeg blir litt sliten av det, men vil jo ikke bli gående hjemme!

Uff, skjønner godt du bekymrer deg. Er ikke mulig å få tilrettelagt arbeid? Kanskje ikke gå så mye i miljøet, evt ha ansvar for de minst utagerende brukerene?

Har ingen erfaring med "defekt" morkake. Hva sier legen da? Er det fare for at den kan dele seg om du feks får et slag i magen?

Jeg har jobbet med en autist selv, og hadde aldri turt det i et risikosvangerskap! hadde faktisk ikke turt i et svangerskap overhode... 

jeg kan selfølgelig være sammen men de roligere men man vet jo aldri der heller og med de svakeste vil bekkenet mitt gå til grunne. finnes ikke kontor arbeid.
legen på riksen sa at det ikke skulle være noe særlig større risiko svangerskap enn for andre men han vet heller ikke hva jeg jobber med.. nææ må nok ta en tlf til riksen og snakke med legen. :/
Skal til jm i morra og hun skal vel klart å rote frem papirene fra riksen.
Æsj neeeei. jeg liker ikke den følelsen jeg har hatt i det siste.

Om du går rundt og er redd på jobb hadde jeg bedt om en sykemeld. Greit svangerskapet blir fryktelig langt men ikke godt å gå rundt å bekymre seg heller.

Back
Topp