Noen av dere som har blitt satt igang?

JaHi123

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Heihei :)
Lurer på om noen av dere ble eller har blitt satt igang før og hvilke erfaringer du/dere har rundt dette ?:)

Igår satte de inn ballongkateter, og i dag skal jeg få modningspille(r).
Hvor mange piller måtte du ta før fødselen startet og hvor lang tid tok det ca. ? :)
 
Heihei :)
Lurer på om noen av dere ble eller har blitt satt igang før og hvilke erfaringer du/dere har rundt dette ?:)

Igår satte de inn ballongkateter, og i dag skal jeg få modningspille(r).
Hvor mange piller måtte du ta før fødselen startet og hvor lang tid tok det ca. ? :)

lykke til :D
 
Har dessverre ingen erfaring å dele med deg, vil bare ønske deg lykke til:) Snart har du belønningen for alt strevet liggende på brystet ditt♥

♡ appen ♡
 
Jeg ble satt igang med tablett. 6 timer etter kom forte rie. 3 timer etter første rie var snuppa ute. Fin opplevelse, men styrtfødsel:/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har blitt satt igang begge gangene på overtid. Første gang fikk jeg en tabelett (kanskje to, husker ikke heelt). Fikk murringer etter en stund. Den fødselen endte tilslutt i keisersnitt.

Andre gang (denne gangen) skulle jeg få satt inn ballongkateter som deg men var moden nok til å ta vannet. Fikk ikke rier av det så ble satt på drypp en liten stund. Kjapp men intens fødsel.
 
Var på grensen til at de heller ville ta vannet, men det ble satt inn en tablett. Så når går vi bare å venter på rier :) blir dn ny vurdering kvart på 7 i kveld. Så vet ikke om jeg skal håpe de tar vannet eller ny tablett:p
 
Oi!!! så spennende! lykke til:) Du har snart baby!!!!
 
sniker fra august.. jeg ble satt i gang 3 dager overtid med ballong kateter.. det ble satt inn kl 14.. natten etter kl 04.40 fikk jeg første rie.. da hadde kateteret falt ut av seg selv og fødselen startet "naturlig" uten piller.. snuppen min var ute etter 6 intense timer.:) Lykke til. håper det er noe på gang hos deg nå..
 
Eg håpte du ikke svarte pga du fødte :p hehe men tar de vannet da blir det action:)
 
Back
Topp