Noen av dere som har begynt på cerazette?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Begynte på de for litt over en uke siden, har nå litt spotting. Er det på grunn av hormonene i p-pillene eller er det bare en del av renselsen? Husker sist så fikk jeg en blødning en stund etter den var ferdig som jeg lurte på om var mensen, men som ikke var det, så lurte på om dette var det samme eller om det er fordi jeg startet på p-piller. Lille er 8 uker nå
 
Har samme opplevelse, og har lurt på det samme! Begynte på cerazette igjen når lille var litt over 8 uker, begynte å blø nesten som en vanlig mens i uke 9/10. Hadde ingen menssmerter da, og det pleier jeg alltid å ha når jeg har faktisk mens. Renselsen min var ferdig etter 4,5 uker. Har ingen barn fra før, så har ingen tidligere erfaringer å sammenligne med.
 
Jeg har ikke gått på de selv, men synes å huske at de kan gi mellomblødninger. Kan det være det du har? Da vil du ikke ha menssmerter..
 
Jeg har ikke gått på de selv, men synes å huske at de kan gi mellomblødninger. Kan det være det du har? Da vil du ikke ha menssmerter..
Det kan hende, men jeg gikk på de samme pillene i 5 år før jeg sluttet for å bli gravid. Har aldri erfart mellomblødninger før nå. Men kroppen har jo endret seg veldig etter svangerskap og fødsel, så skal ikke se bort fra at det er det det er!
 
Har samme opplevelse, og har lurt på det samme! Begynte på cerazette igjen når lille var litt over 8 uker, begynte å blø nesten som en vanlig mens i uke 9/10. Hadde ingen menssmerter da, og det pleier jeg alltid å ha når jeg har faktisk mens. Renselsen min var ferdig etter 4,5 uker. Har ingen barn fra før, så har ingen tidligere erfaringer å sammenligne med.
Jeg var også ferdig med renselsen ganske kjapt første gang og nå tredje gang. Forrige graviditet kom og gikk det litt mer, så lurte på om det kanskje kunne være det nå også. Blør enda, tok seg opp en del til mer enn spotting, men varierer litt fra dag til dag på mengde, plutselig er det nesten borte, men så starter det igjen, så tror egentlig bare det er renselsen enda. For det er mer slim enn det pleier å være ved en mens, og jeg kan ikke huske å ha fått sånne «start» blødninger når jeg har gått på de før, kun ved innsett av hormonspiral, men da har man jo normal syklus. Bare rart det står renselsen varer opp til 8 uker, lille er jo 9 uker nå :rolleyes: Ikke vet jeg, kan godt være p-pillene også. Har hatt murringer også, det hadde jeg ikke når jeg hadde renselsen.
 
Jeg har ikke gått på de selv, men synes å huske at de kan gi mellomblødninger. Kan det være det du har? Da vil du ikke ha menssmerter..
Jeg har litt mensenssmerter, og det tok seg opp til litt mer enn bare spotting. Litt mer blødning som en renselse, men hadde ikke mensensmerter under renselsen. Så jeg har ikke peiling :hilarious:
 
Back
Topp