Noen av dere med hund?

Vi har hund og jeg har planer om en vogn som kan lett slåes sammen sånn at den ikke tar så stor plass, vi har en stor hund så jeg tenker vognen skal stå på høykant kanskje :-) skal iallefall ha det i betraktning når vi skal kjøpe vogn! :-)

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Vi har omtrent akkurat kjøpt oss ny bil. Volvo v50. Å har en mellomstor hund. Å kan ikke skjønne hvordan jeg skal få inn noe vogn der. Uansett hva slags vogn vi ender med. Så begynt å se etter ny bil.

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Vi har en oktavia og der er et et fantastisk bagasjerom! :-) god plass til voffen iallefall :-) så skal klare å få inn en vogn også

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Til nr. 1 kjøpte vi hyundai ix35, da sitter border collien i baksete med sele på langtur. Nå når nr. 2 kommer, blir det nok ny bil, vw sharan eller noe i den duren.

Vraltemor!
Mor til jente født August 2011.
Venter nr. 2 7. Februar 2014

Vi kjøpte oss ford s-max før nr 2 kom her.

Da fikk vi hundebur og emmaljunga edge inn i bagasjen ;)
(Har wheaten terrier, 15 kg og ca 50 cm høy hund)

Har skiboks også som tar en del bagasje.

Absolutt en bil å se nøye på.

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Jeg har mitsubishi galant stasjonsvogn. Har rottweiler, og har faktisk ikke tenkt så langt, som at jeg trenger plass til vogn xD

Mercedes E-klasse stasjonsvogn her, og jeg får to hunder (Engelsk Springer Spaniel og Chihuahua) + vogn (Edge Duo) inn:-)ImageUploadedByBV Forum1374900501.956180.jpg

sniker litt jeg... vi har wv passat stasjonsvogn. stort hundebur + vogn får vi ikke plass til, men hundebur og pulk får plass, for pulken fikk plass på høykant dersom vi la ned ett sete. Caravelle er visst tingen å ha når man har hunder og barn, super praktiske biler sier de vi kjenner som kjører det... ønsker meg Caravelle :)

• Liker
Reactions: EJ
Vi har omtrent akkurat kjøpt oss ny bil. Volvo v50. Å har en mellomstor hund. Å kan ikke skjønne hvordan jeg skal få inn noe vogn der. Uansett hva slags vogn vi ender med. Så begynt å se etter ny bil.

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡
Jeg har den bilen og hadde stor Simo duo. Den vogna går på langs inn. Får ikke plass til bur i tillegg men hund med sele går. Og så kan du ha nett mellom bagasje og bakseter. Har ikke hund men hadde med mamma sin innimellom. Blanding av buhund og irsk setter.

Me var tre barn, mamma & pappa + to hunda når eg voks opp. Vi hadde caravelle - stor god plass til alt og alle! Synes og det e ein fantastisk bil å kjøre. :) Eg vil ha ;)

Har Mitsubishi Pajero og får plass til dobbeltbur til storpudlene og Mountain buggy vogna oppå det. Bagasje går på sidene og under barnesete. Tenkte heldigvis langsiktig da vi handlet bil for 4-5 år siden.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har nyeste modellen til Avensis, da den skal være lengere, og vi har Landcruiser100, men hundebur og vogn synes jeg det er dårlig plass til uansett ;)

Var ikke lett det her :) nå har vi av de litt store typen hundebur da. Men så fornøyd med det, å vil at hun skal sitte sikkert også. Men må da være en litt ålreit bil som jeg får begge deler inni :) heldigvis har storebror blitt så stor at vi ikke må ha noe søskenvogn :)

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Mazda cx5 gjør susen! Har stort hundebur og plass til stor vogn :)
Elsker den bilen..

hehe, ja jeg kjører en liten mazda 323( veeeldig liten) vi har en rottweilier og 2 barn fra før av så her må det kjøpes større bil :D vi er på utkikk etter en 7 seters , da får vi plass til vogn,bur og bagasje :D men blir ikke helt enig med meg selb for merke eller mod...

jeg har en pitteliten mazda2, og hund. så blir spennende å se hva løsning som blir best for oss! hehe

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡
Ei venninne av meg er i akkurat sånne situasjon som deg! Volvo V50 mellomstor hund og barnevogn! De måtte også selge bilen sin!

Back
Topp