Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så mange målinger du fikk! Kan jeg spørre hvorfor? Jeg fikk bare 2 pga MA i august, men var ikke aktuelt med mer enn 2. Ser ut som veldig fin stigning daHei
Lurer på om noen av dere andre måler hcg og hvordan deres stigning har vært?
Min stigning har vært:
3+5 = 69
4+1= 318
4+4= 1546
5+1= 7367
Føler det øker ganske mye i forhold til hva det har brukt å gjøre tidligere.
Så mange målinger du fikk! Kan jeg spørre hvorfor? Jeg fikk bare 2 pga MA i august, men var ikke aktuelt med mer enn 2. Ser ut som veldig fin stigning da
Så bra du får måle og blir fulgt opp! Ut ifra tallene så virker det jo veldig lovene. De øker jo mer en dobbelt på 48 timerFår målinger pga tidligere exu, MA, SA og kjemisk. Har hatt en del av dem.
Så jeg får så mange målinger jeg vil på legekontoret mitt. Trenger ikke snakke med fastlegen om det nesten. Har en stående avtale med dem. Jeg har bestemt meg for å ta når jeg er 5+3 og 5×5 denne uken. Men etter det stopper jeg. Har så fin stigning denne gangen.
Så fine tall du har! Tvillinger? Haha, neida. Hcg nivåer og stigning er så utrolig individuelt! Jeg målte 4+2 (137), og så ikke på 4+6 (836). Så har ikke målt siden, ettersom det er fin stigning. Fikk 3+ på clearblue bare tre dager etter siste måling, så da vet jeg at stigningen fortsatt er bra
hvordan måler dere det?