Noen av dere andre som måler hcg?

Evighåp

Forelsket i forumet
Juligull2021
Hei :happy:

Lurer på om noen av dere andre måler hcg og hvordan deres stigning har vært?

Min stigning har vært:
3+5 = 69
4+1= 318
4+4= 1546
5+1= 7367

Føler det øker ganske mye i forhold til hva det har brukt å gjøre tidligere.

Hei :happy:

Lurer på om noen av dere andre måler hcg og hvordan deres stigning har vært?

Min stigning har vært:
3+5 = 69
4+1= 318
4+4= 1546
5+1= 7367

Føler det øker ganske mye i forhold til hva det har brukt å gjøre tidligere.
Så mange målinger du fikk! Kan jeg spørre hvorfor? Jeg fikk bare 2 pga MA i august, men var ikke aktuelt med mer enn 2. Ser ut som veldig fin stigning da :)

Får målinger pga tidligere exu, MA, SA og kjemisk. Har hatt en del av dem.

Så jeg får så mange målinger jeg vil på legekontoret mitt. Trenger ikke snakke med fastlegen om det nesten. Har en stående avtale med dem. Jeg har bestemt meg for å ta når jeg er 5+3 og 5×5 denne uken. Men etter det stopper jeg. Har så fin stigning denne gangen.
Så mange målinger du fikk! Kan jeg spørre hvorfor? Jeg fikk bare 2 pga MA i august, men var ikke aktuelt med mer enn 2. Ser ut som veldig fin stigning da :)

Jeg hadde MA i september.

Målte 3+6 219
4+3 1162

Skal ha ul i begynnelsen av desember for å få en mer sikker dato pga MA i september

Tallene dine ser veldig bra ut

Får målinger pga tidligere exu, MA, SA og kjemisk. Har hatt en del av dem.

Så jeg får så mange målinger jeg vil på legekontoret mitt. Trenger ikke snakke med fastlegen om det nesten. Har en stående avtale med dem. Jeg har bestemt meg for å ta når jeg er 5+3 og 5×5 denne uken. Men etter det stopper jeg. Har så fin stigning denne gangen.
Så bra du får måle og blir fulgt opp! Ut ifra tallene så virker det jo veldig lovene. De øker jo mer en dobbelt på 48 timer :)

Så fine tall du har! Tvillinger? :joyful: Haha, neida. Hcg nivåer og stigning er så utrolig individuelt! Jeg målte 4+2 (137), og så ikke på 4+6 (836). Så har ikke målt siden, ettersom det er fin stigning. Fikk 3+ på clearblue bare tre dager etter siste måling, så da vet jeg at stigningen fortsatt er bra :happy:

Så fine tall du har! Tvillinger? :joyful: Haha, neida. Hcg nivåer og stigning er så utrolig individuelt! Jeg målte 4+2 (137), og så ikke på 4+6 (836). Så har ikke målt siden, ettersom det er fin stigning. Fikk 3+ på clearblue bare tre dager etter siste måling, så da vet jeg at stigningen fortsatt er bra :happy:

Fin stigning du også:happy:

Det med tvillinger har vært i tankene. Men håper virkelig ikke det. Har vært plaget med å bli gravid. Så føler 1 er masse nok akkurat nå;)

4+5 5000

5+1 13000

5+5 33000

:)

Jeg tok første måling i dag tidlig. 4+4 i dag, verdi på 2000. Skal ta en ny igjen på mandag. Håper på stigning!

Har ikke målt ennå, men vurderer det sterkt siden testene mine har vært så svake. De øker, men de øker sakte. Hvis ikke det blir litt mer farge på strekene mine innen et par dager, blir det tur til legen på meg.

Back
Topp