Noen av de smaa her som har faatt tenner?

*tvillingmamma*

Flørter med forumet
Er det noen av deres smaa som har faatt tenner eller begynner aa faa?
For det virker som Lille gutt har ei tann paa gang saa takke gud for at det finnes Dentinox,for kveldene er ekstreme naa!![:'(]
men er ikke saa lett aa faa sett etter,men virker som det bare han som faar aa ikke soestra..

Det ser ut som om det er noe på gang i underkjeven hennes, men det er det bare jeg som ser [:)] Skal spørre helsesøster på 3 mnd kontrollen.

Her har man sett et hvitt "riskorn" nede ganske lenge, men den har ikke kommet lenger opp. Han biter og biter på alt mulig for tiden, og vi kjenner godt at det er flere på vei. Håper litt på at det stagnerer litt da, men på den annen side hadde det jo vært kjekt om de som er på vei kom opp og ikke bare lå rett under tannkjøttet og irriterte i flere måneder [8|]

Jenta mi har 7 tenner på vei oppe hun!!! Helsesøster trodde meg ikke, og ble helt paff da hun så det selv. Heldigvis hjelper dentinox litt, men herregud så vondt det er å amme nå

ORIGINAL: Fantastika

Jenta mi har 7 tenner på vei oppe hun!!! Helsesøster trodde meg ikke, og ble helt paff da hun så det selv. Heldigvis hjelper dentinox litt, men herregud så vondt det er å amme nå

Skjønner godt at helsesøster ikke trodde helt på deg, er kanskje ikke spå vanlig at de får så mange samtidig?!
Her er det ingen tenner på vei enda, bare likså greit ettersom jeg fullammer enda[;)]

Normal skal det ikke gjøre vondt å amme med tenner, de skal jo ikke bite i puppen heller[8|]
Går seg sikkert til om litt.

Ingen tenner enda her, men han har begynt å klø i gommene.

Det er visst vanlig å få nede først, og da 1 og 1. Men her kommer det 7 stykker samtidig, og alle oppe.
Hun biter egentlig ikke, men hun tar tak og drar hodet hardt bakover... [8|] Stakkars liten, det er jo værst for henne...

oi,var visst en del som begynnte aa faa tenner!
men 7 stk paa en gang?stakar liten,faar haape de kommer opp snart aa at det roer seg etter det[:)]

Det er visst vanlig å få nede først, og da 1 og 1. Men her kommer det 7 stykker samtidig, og alle oppe.
Hun biter egentlig ikke, men hun tar tak og drar hodet hardt bakover... [8|] Stakkars liten, det er jo værst for henne...

Vesla her biter seg fast med gommene hun og drar hodet hardt bakover...og hun gliser når jeg sier - au...din lille ramp
(mulig hun har noen djevelhorn og hale jeg ikke har sett [8D])

ORIGINAL: lille trille09

Vesla her biter seg fast med gommene hun og drar hodet hardt bakover...og hun gliser når jeg sier - au...din lille ramp
(mulig hun har noen djevelhorn og hale jeg ikke har sett [8D])

Back
Topp