Noen av barna som har begynt å

Lunde86

Elsker forumet
Gå?
Her driver lillemann å slipper seg hele tiden. Meste han har gått hittil er 4 skritt:-D
Så er nok ikke lenge til han er over alle hauger!

Så flink gutt du har da

Her er vi laaangt ifra å kunne gå enda..
Hun reiser seg ikke opp selv engang.. Hun er veldig flink til å stå da, hvis vi lar henne stå inntil ting, men hun viser ingen intresse for å sette ene foten fremfor den andre enda
Jeg har trodd at hun er skikkelig treg, men er visst innenfor normalen ifølge HS, og utvikler seg som hun skal

(Jeg var 16 mnd når jeg begynte å gå, og pappa'n ca 18 mnd, så har vel ikke forventa at hun skal gå så tidlig heller men..)

tjukkebolla^^ skrev:
Så flink gutt du har da

Hun reiser seg ikke opp selv engang.. Hun er veldig flink til å stå da, hvis vi lar henne stå inntil ting, men hun viser ingen intresse for å sette ene foten fremfor den andre enda
Jeg har trodd at hun er skikkelig treg, men er visst innenfor normalen ifølge HS, og utvikler seg som hun skal

(Jeg var 16 mnd når jeg begynte å gå, og pappa'n ca 18 mnd, så har vel ikke forventa at hun skal gå så tidlig heller men..)

De er så forskjellige disse barna:-)
Begge jentene mine begynte å gå når de var ca 15 mnd, så syns lillemann er tidlig ute her:-)

Lunde86 skrev:

tjukkebolla^^ skrev:
Så flink gutt du har da

De er så forskjellige disse barna:-)
Begge jentene mine begynte å gå når de var ca 15 mnd, så syns lillemann er tidlig ute her:-)

Det er sant
Han var tidlig ute iforhold til søstrene sine da

Her går hun mye/langt om vi holder henne i hendene, og en gang tok hun noen skritt mens hun bare ble holdt i en hånd, vi er nok noen måneder unna sikkelig gåing her :)

Lillemor reiser seg opp selv, går rudnt bordene/sofaen ol, går når vi holder henne i en hånd, men ikke har sluppet seg enda.

Hun kan ikke gå og har heller ikke reist seg opp enda. På gulvet drar hun seg framover i et forrykende tempo, rulle og skubber seg bakover. Men kryper ikke. I det siste har hun lært seg å sitte alene.

Nå har hun begynt å stå selv uten å holde seg fast i noe, bare noen sekunder av gangen, men utrolig morsomt allikevel 

Kor kjekt da =) lisja her he begynt å sleppe sej,men litt ustø enda så blir vel noken daga til før ho går ;)

Her i huset var det gåing langs møblene  fra 7mnd, og rett før 10mnd'ers-dagen spaserte han rundt i stua, nå har han begynt å løpe...
Skikkelig effektivt treningsregime å holde tritt

Back
Topp