Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink gutt du har datjukkebolla^^ skrev:
Her er vi laaangt ifra å kunne gå enda..
Hun reiser seg ikke opp selv engang.. Hun er veldig flink til å stå da, hvis vi lar henne stå inntil ting, men hun viser ingen intresse for å sette ene foten fremfor den andre enda
Jeg har trodd at hun er skikkelig treg, men er visst innenfor normalen ifølge HS, og utvikler seg som hun skal
(Jeg var 16 mnd når jeg begynte å gå, og pappa'n ca 18 mnd, så har vel ikke forventa at hun skal gå så tidlig heller men..)
Lunde86 skrev:
Så flink gutt du har datjukkebolla^^ skrev:
Her er vi laaangt ifra å kunne gå enda..
Hun reiser seg ikke opp selv engang.. Hun er veldig flink til å stå da, hvis vi lar henne stå inntil ting, men hun viser ingen intresse for å sette ene foten fremfor den andre enda
Jeg har trodd at hun er skikkelig treg, men er visst innenfor normalen ifølge HS, og utvikler seg som hun skal
(Jeg var 16 mnd når jeg begynte å gå, og pappa'n ca 18 mnd, så har vel ikke forventa at hun skal gå så tidlig heller men..)
De er så forskjellige disse barna:-)
Begge jentene mine begynte å gå når de var ca 15 mnd, så syns lillemann er tidlig ute her:-)