Noen Asker/Bærum/Lier området her?

*NinaK*

Forumet er livet
Jeg bor i Asker, og det er alltid hyggelig å ha noen i samme ståa å skravle med underveis...

Asker her og, men flytter om kort tid nå...

Er egentlig fra Drammen men bor litt utenfor på andre siden, men kommer gjerne en tur til Asker

Asker her ;) Nå ble jeg glad! Jeg kjenner jo nesten ingen her.

Hvor i Asker bor du??

Mvh, Hege

Så fint med litt asker-folk. Jeg bor et par kilometer lenger opp enn golfbanen.
Dere andre?

Lukter kaffe (eller annet) på Kårner???

Regner med jeg skal føde på Bærum, ja. Skal undersøke litt i forbindelse med ressurs fordeling etter at de ble omgjort til områdesykehus. Har de flyttet mye ressurser over til Drammen fra barsel er det mulig jeg går for Drammen. Men trivdes veldig godt på Bærum da jeg fikk Maya.

nikka77 skrev:
Er egentlig fra Drammen men bor litt utenfor på andre siden, men kommer gjerne en tur til Asker

Det er kjempe hyggelig
Og du har jo en datter fra før som er bare litt eldre en min prinsesse. Maya var 2 år 1. juni.

Jeg bor nede ved Blakstad Hageby.

Dette er min første og jeg er 10 + 3 ;) Spennende tider ..

Klem, Hege

hherre skrev:
Jeg bor nede ved Blakstad Hageby.

Dette er min første og jeg er 10 + 3 ;) Spennende tider ..

Klem, Hege

Det er kjempe spennende. Selv om noe av den usikkerheten jeg hadde første gangen er borte, er det like mye følelser og spenning og forundring

Ikke er jeg fra området du spør om, ikke har jeg termin i januar(sukk ferdig med termner jeg)....men har lyst til å gratulerer deg Nina med ny spire. Ønske deg et fint svangerkap, nyt det som best du kan :) Ble så glad når jeg skjønte at endelig satt spira :)

endaettbarn skrev:
Ikke er jeg fra området du spør om, ikke har jeg termin i januar(sukk ferdig med termner jeg)....men har lyst til å gratulerer deg Nina med ny spire. Ønske deg et fint svangerkap, nyt det som best du kan :) Ble så glad når jeg skjønte at endelig satt spira :)

Tusen takk:D Ble veldig glad, slitsomt å gå så lenge før disse spirene sitter!!!! Men nå er jeg bare lykkelig :D

Back
Topp