Noen arbeidssøkere her?

Lykkemamma

Elsker forumet
Jeg er så uheldig at jeg sa opp jobben min fra 1.juni (grunnet mye sykemelding og lite mulighet til tilrettelegging) og fant ut rett etterpå at jeg er gravid. Uheldig situasjon, men nå er jeg tilbake som jobb søker, men jeg sliter litt med dårlig samvittighet. Jeg føler jeg "lurer" arbeidsgiverene med å ikke fortelle de om graviditeten, fordi jeg kommer jo bare til å kunne jobbe frem til permisjonen begynner... :/ Men samtidig trenger jeg en jobb. Skal studere fra høsten av (egentlig bare for å ha noe å gjøre og ha noe inntekt før baby kommer) men burde ha mer inntekt, endten som fulltid eller deltidsjobb.. ææh, vet ikke helt hva jeg vil med dette, men noen som er i samme situasjon? Blir så stresset av at jeg burde få jobb innen et par mnd før magen kommer :/

Vet ikke helt hva jeg skal si, jeg.. men syns ikke du skal tenke på at du lurer en framtidig arbeidsgiver[:)]

Håper du finner en finfin jobb snart[:D]

Jeg har fått en liten jobb som ikke er noe fast % så jeg jobber så mye som de trenger meg, og jeg er på jakt etter en til jobb. Siden det blir nok for lite med den jobben jeg har nå. Selv om man er gravid har man rett på jobb[;)]

Men jeg tenkte MYE på det for 1 mnd siden, men etter mye støtte fra bv folk så fant jeg ut at jeg ikke trenger å bry meg om hva arbeidsgiver synes osv[:D]

Off, jeg må vel bare gi blaffen :P Jeg må jo ha penger til småen kommer :D

Takk for støtten jenter :D Dere rocker!

Jeg er i samme situasjon. Søker jobb nå, men skal studere til høsten i et annet fylke. Så rekker desverre ikke få krav på noe^^. Men det går seg til.

Syns ikke du lurer noen jeg. Men de fleste sjefer vil nok vite om det. Selvsagt trenger du ikke si noe;) Kan jo hende du *ikke vet* enda;).

Lykke til med jakten;)

Hmmm... vanskelig situasjon[:)] Skjønner deg veldig godt. Men ja, vanskelig og vite hva som er lurt og hva som ikke er lurt. Sier du at du er gravid ender du kanskje opp med å ikke få jobben og sier du ikke at du er gravid så kan du ende opp med at sjefen ikke blir så blid. Men det ordner seg nok og du finner nok utav hvordan du skal løse det[:)] Lykke til[:)]

Back
Topp