Noen aprilsnar igår??

Meena

Flørter med forumet
Mannen min var nede i stua med sønnen vår igår morges, mens jeg lå og sløva litt oppe... Hadde regelmessige kynnere hele lørdagen, så tenkte jeg måtte bruke det litt... Dunket i veggen og ropte: Skynd deg - hent masse håndkler - vannet har gått!!! Hent masse håndkler!!

Han spola opp trappene, helt stressa i blikket og kastet seg inn med en bunke med håndkler... Sto bare å gliste et lite "aprilsnar"... Han kasta seg over meg og lo - haha---
Han var helt klar for baby! Hehe... :)

flere som hadde det litt gøy 1 april?

kult gjort.... det hadde ikke jeg turt å gjøre med mannen min..
Han freaker nesten når han tenker på  at vannet kan gå i en av bilene våre... :) 

Haha... Jeg hadde veldig lyst, men bare jeg får en litt ubehagelig kynnere hopper han jo opp og tror fødselen er i gang...og er litt for redd å rope ulv ulv... Tenk hvis noe hadde skjedd til slutt haha

haha :p nei jeg lurte inegn.. tør ikke, i tilfelle det faktisk skulle skje noe etterpå :p

Skrev til mamma at vi dro på sykehuset for vannet hadde gått.
Mamma og pappa her bryllupsdag 1 april, så hun lurer gjerne meg før jeg i det hele tatt rekker å våkne ordenlig. Så tenkte at jeg fikk si noe sånt for å klare å lure henne.

Men det syns hun IKKE var noe morsomt. "Den var for grov".

Hei

Jeg fikk en aprilsnarr:)

Var en del som trodde det var en spøk først :P

Ergo en utrolig typisk april spøk, så er ganske glad det ikke skjedde noe... Men en utrolig spennende dag å ha bursdag på :-)

Back
Topp