noen andre

en_til_på_vei?

Elsker forumet
som opplever trykk på blæra fortiden??
og noen ganger får en følse en ising i magen og stråling.. eller hvordan jeg skal forklare det?

noen ganger støl både i mage og bryst??[:-]

håpe testene kommer snart altså.. ingen tester å se i dag eller...[8D]så håper og krysser for i morra

Jeg tisser i ett kjør..så ja..hehe er også "støl" i ryggen og puppene sprenger!!

håper spira di sitter;* har du ikke fått mensen enda??????[:D][:D]

Kan trygt fortelle deg at jeg har alle symptomer du beskriver ja [:D][:D]
Bortsett fra at jeg har mega vonde pupper og de har mins vokst en str....og jeg tuller ikke!!!
Så kan jeg legge til kvalme og halsbrann[:D]
Tipper du er gravid jeg snuppa[:D][:D][:D]
Må si du er et STÆRKT kvinnemenneske,som klarer å la være å kjøpe test!!![:D][:D][:D]
'Krysser for at de dukker opp i morra[:D][:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Hmm,nei..
Men,fryser noe j*******vlig da [X(]

Håper du får testet snart asså [;)]

Signerer denna..brrrrr

ORIGINAL: lilly28

Bortsett fra at jeg har mega vonde pupper og de har mins vokst en str....og jeg tuller ikke!!!
Må si du er et STÆRKT kvinnemenneske,som klarer å la være å kjøpe test!!![:D][:D][:D]

signerer denne også..har gått fra b til c cup[:D] gjør ikke meg noe da;D

Nissemor! Nå er det rett før jeg sender over mine tester som jeg har igjen!![:D][:D] Det var da voldsomt lenge du måtte vente på disse testene. Hos meg har det gått 3 dager MAKS[8D]

oioi.. dette høres lovene ut da.. hehe.. ja og kvalm til å i fra.,. i hvertfall om jeg går sulten bare litt[8D]
men dette er så spennende altså, men som sakt livredd for at jeg må gi slipp på dere, men det SKAL jeg ikke[:)]
tusen takk snuppa.. er ikke så lett, men er jo lett på dagtid når jeg har snuppa og holde på med, men nå på kvelden må jeg vel ærlig si det er ikke så lett, men klarer det[:)]

frk.maja: ingen mens enda.. veit ikke om jeg skal si det er bra eller dårlig... for er jeg ikke gravid vil jeg jo at denne mensen skal komme.. sånn at vi kan fortsette å prøve[:)] men mensen kan få lov til å holde seg unna i 9mnd om jeg har en spire i magen[:)]

malla_85:ja her har det vel gått over en UKE nå[:'(] så lurer jo på hva som skjer... da jeg betalte med bankort osv[&:]
ja.. kan du ikke det:P hehe.. så kunne vi ha blitt kloker her inne[;)] hehe

du må jo ringe/maile de å si ifra om du enda ikke har fått de. 2-3 dager skal det ta..

har sendt mail 2 ganger nå.. har fått svar, men ingen ting i posten...
så må jo kansje bare gjøre det... om ikke dem skal dukke opp i morra[:D]

ORIGINAL: nissemor87

Ring dem i morgen, hvis de ikke kan svare deg eller at du IKKE får testene i posten så gir du beskjed til meg her inne så skal jeg sende testene mine til deg[:D]

ORIGINAL: Malla_85

ORIGINAL: nissemor87

Ring dem i morgen, hvis de ikke kan svare deg eller at du IKKE får testene i posten så gir du beskjed til meg her inne så skal jeg sende testene mine til deg[:D]

det kan jeg gjøre snuppa[:D] håpe jeg har fått dem i morra da[:)]

mella_85 hvor hen i rogaland bor du da??[:D] skjønner eg bor i rogaland selv serru[;)]

Hmm,nei..

Vanlig og fryse når gravid???? hehe..... jeg har fryst ganske mye siden jeg egentlig fikk pos. test og dagene i forkant...hmm....

ORIGINAL: vilhaspire

Hmm,nei..

Vanlig og fryse når gravid???? hehe..... jeg har fryst ganske mye siden jeg egentlig fikk pos. test og dagene i forkant...hmm....
Vet ikke,vet en del gjør det.Når jeg gikk me første,så SVETTA jeg,hele tiden,hehe. [X(]

ok...ja,hender jeg har de hetetoktene,spesielt når jeg skal legge meg..hehe...aldri sovet med vinduet åpent før vi egentlig,for jeg er litt kald av meg,nå den siste uka har vinduet vært åpent..hehe....[:)]men på dag tid og på kvelden fryser jeg....[8|]

Back
Topp