Noen andre?

Mamsen til 3..

Forumet er livet
De siste dagene nå merker jeg at den lille har blitt mere rolig... kanskje fått et litt mere fast sovemønster??

Her er det ro når jeg sitter på forelesninger og turbo når jeg hviler hjemme. Ingen faste tider for søvn på tulla enda tror jeg, men men.

Han her er roligere enkelte dager.. Sist nå var han rolig i 3-4 dager hvor jeg kjente spark kun et par ganger pr. dag.. Men nå er han i full vigør igjen

Vår lille skatt har også vært litt roligere de siste dagene. Men kjenner han godt når jeg ligger med hendene på magen, men ikkeno særlig ellers. Kunne gjerne kjent han HELE tia! Er så hærlig følelse at jeg bare smiler..

Varierer fra dag til dag... i går var han livlig, men i dag har han vært veldig rolig... Men stort sett så sparker han mest på kvelden når jeg legger meg [:)]. Også merket litt mer aktivitet på formiddagen.

ORIGINAL: Stina S

Varierer fra dag til dag... i går var han livlig, men i dag har han vært veldig rolig... Men stort sett så sparker han mest på kvelden når jeg legger meg [:)]. Også merket litt mer aktivitet på formiddagen.

Samme her og[:)]

Back
Topp