noen andre???

lilalo

Andre møte med forumet
får sånne stikkinger i "tissen" hmm underlivet.... noen som trykker på blæren kanskje???...de kan komme opp til flere ganger i timen.... klarer knapt å GÅ, og det eneste som hjelper er å gå å tisse.... kommer jo nesten ingenting ut når jeg tisser såååå ofte!!!!har under to uker igjen til termin.... men d vil jo også si at jeg nesten kan måtte gå en mnd til... d makter jeg ikke...... søker trøst i snille juli damer.....

Jeg har ofte sånn...........
Ikke akkurat stas liksom........[:-][:-]

Vi er flere!!! Har kjent det siden uke 36...
Synes og huske at noen her inne en gang sa noe om at jordmora hadde sagt det var modning, noe med livmorshalsen... I hvert fall, den gang det var oppe som et tema her sist, var det Veldig mange som hadde kjent det samme!! Det er nok helt normalt..[:)]

Ja, det har vel med modningsprosessen å gjøre. Stikker til liksom, veldig vondt.

blæ blæ blæ blæ----..... takk for svar og støtte..... håper den modner fort fort fort... for dette er IKKE behageli.... må jo holde meg max100 m unna toalett hele tiden også....

Har kjent det noen ganger, det "stikker" sikkelig i tissen. Kjennes ut som om jeg har et pinnsvinn mellom beina [&:]. Jeg har tenkt at det er noen nerver som kommer i klem og som stråler helt ut i kjønnsleppene. men er det modning på gang er jeg kjempe glad for hvert et stikk. Skal til jordmor i morgen, og da skal jeg høre om hun kan sjekke livmorhalsen/munnen. Håper hun vil det...[:)]

Ja henger meg på her, det gjør vondt.
Snakket akkurat med fysion min i dag og hun sa også det at det har med modning å gjøre og det kan også være fordi at hodet holder på å feste seg [:D]

har hatt sånn de siste dagene, spesielt i forgårs.. om morraen i går gikk slimproppen.. tenkte det kanskje hadde en sammenheng.... !?!?

yes, har det sånn jeg oså..-ganske slitsomt til tider..-men det tyder jo på at ting skjer da [:D]

Back
Topp