.....,noen andre???

lilalo

Andre møte med forumet
får SÅ dårli samvittighet..... MÅ bare ha sjokolade hver dag.... klarer meg faktisk ikke uten.....spiser ellers forholdsvis sunt.... Kan babyen ta skade???bli smell feit eller noe????skrem meg eller trøst meg.... er i uke 27.....
 
Skjønner så godt hva du mener!! [8D] men klarer å holde meg unna så jeg ikke spiser godis hver dag, men har også denne trangen til må ha... Nam det er jo så godt.. Uff det er ikke enkelt..  Prøver å kun spise i helgene, men desverre jeg klarer ikke alltid å holde det nei.. [8|]
Barnet tar nok ikke skade av det, det går nok mest på deg.. Spiser man veldig mye sukker kan ungen bli stor da, men ellers tror jeg ikke du skal være noe redd for at den lille tar noe skade av det.. Lykke til og moms i vei.. [:)][:D][;)]
 
Huff, kjenner meg godt igjen. Jeg spiser så å si aldri sjokko til vanlig, men nå må jeg ha en hver kveld etter middag. Samvittigheten gnager, men jeg tenker at morkaken gjør en god jobb å skille ut det som ikke er bra for småtten. Prøver å holde meg unna brus o.l de dagene jeg spiser sjokko.
 
jeg har aldri likt sjokolade før jeg ble gravid:P nå spiser jeg det hver dag... MÅ ha det bare MÅ ha d[&:]
 
Åhhh sånn har jeg hatt det i mange uker nå!! Har spist enorme mengder godis...og jeg som vanligvis har god viljestyrke! Problemet er jo nå at barnet ikke har godt av alt det sukkeret jeg stapper i meg!
 
Kan ikke trøste med å si annet enn at vi er flere som har det sånn!
 
HVis noen har gode råd, så mottar jeg med TAKK!!
 
M
 
kjenner den der.... jeg konsentrerer meg nå om å redusere inntaket, for å stanse det klarer jeg ikke
 
Heisann[:)]
 
Kjenner meg godt igjen der ja....Problemet mitt er at d ikkje har stoppa no etter at jeg har fødd. Jeg har alltid vært ein saltmons, glad i chips etc. No etter jeg fikk Adrian så kan jeg ikkje få nok sjokolade og kaker[:@] Ikkje lett å få av kg, men eg prøve så godt eg kan....
 
D har nok ingen innvirkning på babyssen.....
 
Lykke til videre[:)][:)][:)]
 
Ja må ha en liten smak av lade hver dag gitt.....men-men, det fortjener vi når vi går svanger[:D]
 
Jeg har også hekta på sjokolade!! Hatt det hele svangerskapet.. Tror ikke det gjør no særlig skade, babyen min er ikke for stor (har sjekka) og jeg har bare gått opp 3 kilo foreløpig. Spis og kos deg [:)]
 
Jeg også spiser sjokolade omtrent hver dag...
Klarer bare ikke holde meg unna, selv om jeg dytter i meg masse frukt og grønnsaker, så må jeg ha den sjokoladen [&:]
Men, bank i bordet...-har fortsatt bare gått opp 4 kg.....
Men, har bestemt meg...-JEG SKAL BEGRENSE MEG NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Huff ja kjenner igjen det sjokoladesuget. Har egentlig ikke vært så glad i sjokolade sånn før jeg ble gravid, men nå er det bare det beste som fins. Klarer heldigvis å begrense det, spiser hvertfall ikke hver dag (utenom i påsken da[:D])
 
takk for sympati........... godt at jeg ikke er den eneste......!!!!!!må vel prøve å begrense meg, men kan bli hardt.....[;)]..ligner nok et kinderegg til slutt.... jammy... kindersjokolade er det beste!!!!!!!!!!
 
Back
Topp