Noen andre?

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Jeg lurer bare på en ting.. Noen andre som har kjent stikkinger i magen når de har komt like langt på vei som meg..? I natt kjente jeg nemlig at det "stakk" 5-6 ganger i magen/livmora, og jeg blir jo engstelig for hver minste ting, her jeg går og blør.. Det gav seg når jeg la meg på sida, og trakk beina litt oppunder meg.. Skjedde vel 2 ganger kanskje..
Har også litt vondt i ryggen, men det tror jeg er på grunn av at jeg sitten mye på dataen.. Heh.. [8D]
Har kjent stikkinger før, men det var VELDIG tidlig i svangerskapet..

Sikkert bare de ligamentan som hold livmora på plass som strekk sæ litt. Huska og at æ av å til måtte trekke beinan godt opp før å få d til å gå over... Men vess du bekymre dæ, skal du ringe lege/jordmor å spørre!

jeg har begynt å merke ganske sterke stikk nederst i magen de siste dagene, og jeg er nesten like langt som deg. Tenk på at barnet aldri har vokst så mye som den gjør nå - nå begynner den virkelig å utvide livmoren - jeg trøster meg med at hvert stikk betyr at det vokser og gror der nede jeg..

Er det jeg sier til meg selv og! Legen sier jo jeg skal ta det med ro og tenke positivt fremover..  Får tro det er det da.. [:)]
Takk for svar..! [:D] 

fra uke 12 og fremdeles nå, er det veldig vont om kvelden og om natta når eg har lagt meg.... stikking og verking.....

Godt å høre! Misforstå meg rett her, det er ikke godt at dere andre og har det vondt, men at andre har det som meg.. [:D]

Har hatt 2 blødninger, som jeg ble innlagt for, men ved innvendig ul har alt stått bra til med junior.. Nå med disse stikkingene har jeg bare hatt de restblødningene som legen sa kom til å komme etter den siste blødningen..
Kan jo si at jeg ringte til legen i går, og han mente så lenge jeg ikke hadde VELDIG vondt og begynte å blø mer, skulle jeg ta det med ro.. Det var normalt at livmora strakk seg og vokste nå.. [:D] Snille legen som tok seg tid til en god samtale på tlf i går..! Har forresten ikke blødd på nesten 24 timer nå!!! [:D][:D]
Dessuten.. Tror kanskje noe av smertene er litt luftsmerter.. Hører det romler på inni magen.. Hehe..

Back
Topp