Noen andre?

Fe93

Forelsket i forumet
Føler meg som en skilpadde..ALT går treigt. For å gå samme strekning som jeg før brukte 10 min på, nå bruker jeg minst dobbel så lang tid.. Dette fordi jeg må ta SUPERMINI skritt ellers så føles det som om noen stikker med kniv oppi hufsetufsa.. Noen andre som kjenner det samme? Er det normalt?

Kjenner det slik når jeg går turer eller etter en stresset dag på jobb. Symfysesmerter/"knivstikk" er helt normalt på slutten, selv om det er forferdelig vondt..

Ga samboeren en god beskrivelse forige kveld syns jeg, føler meg litt som en nyfødt kalv om dagen. Ligger bare og ruller med armer og ben når jeg prøver og komme meg opp fra sofa/seng, og er generelt ustø :D :D :D

Føler meg som en skilpadde..ALT går treigt. For å gå samme strekning som jeg før brukte 10 min på, nå bruker jeg minst dobbel så lang tid.. Dette fordi jeg må ta SUPERMINI skritt ellers så føles det som om noen stikker med kniv oppi hufsetufsa.. Noen andre som kjenner det samme? Er det normalt?
Vi gikk fra en restaurant til teatret sist fredag. Alle folkene fløy forbi og jeg bare til manne.. slutt å gå så j**** fort!... stakkarn gikk veldig sakte allerede.

Å jada. Kjenner meg veldig igjen! Kjempe gøy når sambo er med. Han springer jo fra meg, men hjelper han jo ingenting for da må han vente på meg :P som feks når vi var på besøk hos søstra hans, så regna det masse da vi skulle dra. Å han sprang til bilen mens jeg kom vaggende sakte etter. Å han kunne jo ikke komme seg inn i bilen før jeg var der, siden det bare er meg som kan kjøre og med vilje låste jeg ikke opp før jeg bar borte med bilen :P

Går som en skilpadde som minså sier. Har gjort det siden sommer. Gikk jeg for fort holdt jeg på å svima av og når det begynte å komme seg for noen veker siden begynte bekkenet for fult.

Kjenner meg veldig igjen! Alt går sakte med meg. Jordmor sa til meg den stikkingen kommer av at babyen ligger så langt nede i bekkenet og treffer nerver der. Utrolig ubehagelig :p

Du er ikke aleine :p vi tok Oslo-Kiel båten for en stund siden. Dummeste jeg har gjort med kraftig bekkenløsning :p 4 timer i Kiel vil jeg aldri oppleve igjen. Brostein i alle gater!

Kjenner meg også igjen ja. :P Her er et stikking og kynnere hvis jeg går for fort. Så det går saaakte for tiden. :P

Samme her. Mye nedpress og kynnere gjør jo at jeg av og til må stoppe helt opp, og så må jeg selvfølgelig intenst tisse etter et par skritt som forverrer nedpress-følelsen. Jeg bruker en time på å gå å hente sønnen min i bhg, det ville gjerne tatt meg 20-25min til vanlig! Men jeg går likevel hver dag, tenker at det er dagens treningsøkt :p

Uff ja. Subber og vagger av gårde. Hvis jeg går for fort så gjør det så sykt vondt i korsryggen. Men jaja. Har nå lov å gå litt sakte når man er høygravid. Litt kjedelig at det går så tregt bare :P

Litt godt å vite at jeg ikke er alene om det.. Selvom ja..jeg kjenner meg godt igjen i de fleste eksemplene her!! Mannen har enda ikke fått med seg at jeg er så treig nå, og tar gjerne tid før han merker at jeg ikke er ved siden av ham lenger :P

Å jada. Kjenner meg veldig igjen! Kjempe gøy når sambo er med. Han springer jo fra meg, men hjelper han jo ingenting for da må han vente på meg :P som feks når vi var på besøk hos søstra hans, så regna det masse da vi skulle dra. Å han sprang til bilen mens jeg kom vaggende sakte etter. Å han kunne jo ikke komme seg inn i bilen før jeg var der, siden det bare er meg som kan kjøre og med vilje låste jeg ikke opp før jeg bar borte med bilen :P

Hahaha!! Det virket faktisk veldig morsomt x) must try :P

Tja.. jeg kan ikke gå 10 minutter i strekk. :p mer enn 10 meter i slengen krever rullestol. :p

Litt godt å vite at jeg ikke er alene om det.. Selvom ja..jeg kjenner meg godt igjen i de fleste eksemplene her!! Mannen har enda ikke fått med seg at jeg er så treig nå, og tar gjerne tid før han merker at jeg ikke er ved siden av ham lenger :P
Haha.. måtte le litt. Ikke så lett å huske det.. går liksom å prater.. Plutselig går begge å prater for seg selv.

Kan ikke skryte på meg annet enn at jeg går veeeeeeeldig sakte for tida :p

Vaggende skilpadde her. Og på jobben holder jeg meg fast i skrivebord og skap mens jeg går :p Sykt vondt i bekkenet.

Samme her:-p føler jeg går rundt å vagger. Å klarer nesten ikke kle på meg buksa eller ta på meg sko og sokker:-p

Føles litt som en skilpadde om dagen og en stranda hval om natta. I dag var jeg og ei venninne på julegaveshopping og jeg skulle gå opp ei trapp... Kjentes ut som hele hufsetufsa skulle sprenges. Vi snakker NEDPRESS jaaa.... :-D nærmer seg nå :-) uke 37 i dag :-D :-D

Back
Topp