Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig ubehagelig...:-/ Håper det går over, eller utvikler seg...Ja!! I forrige uke hadde jeg plutselig en kveld jeg kasta opp 3 ganger... Også var jeg helt fin igjen! Forrige fødsel starta med at jeg ble kvalm, så fikk jo kjempeforhåpninger her... Litt småkvalm her igjen idag...
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Kan jo hende det nærmer seg fødsel da tror det er en del som opplever det du gjør rett i forkant! Når er termin da? Håper du føler deg bedre snart da!!Nå har jeg sovet, og kastet opp, og vært "på do"... Er fremdeles uvell og kvalm:-/ Skal på kontroll til jordmor litt senere idag, så kanskje jeg kan få svar på hva dette er for slags tullball
Sent from my iPhone using BV Forum
Termin idag, men fremdeles gravid;-)Kan jo hende det nærmer seg fødsel da tror det er en del som opplever det du gjør rett i forkant! Når er termin da? Håper du føler deg bedre snart da!!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det er veldig ubehagelig:-/ Hvordan går det etter voksingen? Jeg gjorde det igår. Ganske irritert der......Jepp. Kan bli kjempedårlig. Det har mye med blodsukker å gjøre for min del.
Det går greit, har begynt å vokse ut litt igjen. Har fremdeles røde prikker, men heldigvis ikke noe inngrodd eller betent. Merker at det hjelper å smøre. Drar over med perinum-olja eller magesmøretDet er veldig ubehagelig:-/ Hvordan går det etter voksingen? Jeg gjorde det igår. Ganske irritert der......
Sent from my iPhone using BV Forum
Oki Jeg smører som en gal;-p Kjennes ut som man er solbrentDet går greit, har begynt å vokse ut litt igjen. Har fremdeles røde prikker, men heldigvis ikke noe inngrodd eller betent. Merker at det hjelper å smøre. Drar over med perinum-olja eller magesmøret
Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk