Noen andre

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Som har opplevd å plutselig bli uvell/svimmel/kvalm på kveldstid? Var ute med mamma på butikken, og måtte bare dra hjem....

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja!! I forrige uke hadde jeg plutselig en kveld jeg kasta opp 3 ganger... Også var jeg helt fin igjen! Forrige fødsel starta med at jeg ble kvalm, så fikk jo kjempeforhåpninger her... Litt småkvalm her igjen idag...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja!! I forrige uke hadde jeg plutselig en kveld jeg kasta opp 3 ganger... Også var jeg helt fin igjen! Forrige fødsel starta med at jeg ble kvalm, så fikk jo kjempeforhåpninger her... Litt småkvalm her igjen idag...

Veldig ubehagelig...:-/ Håper det går over, eller utvikler seg...

Ja det har jeg opplevd og. For et par uker sida så måtte jeg bare gå å legge meg etter å ha dusja storebror, pappa'n måtte legge han. Ble veldig svimmel og kvalm, men roet seg etter et par timer i senga..

Har fått sånn om jeg står eller går for lenge,føler jeg skal besvime,begynner og svette,kvalm,svimmel...Ekkelt..går fort over med litt hvile og kald drikke..

Tror det har litt med stress å gjøre her hvertfall! Om jeg har vært mye på beina, eller det har skjedd mye rundt! Den kvelden med oppkast og falske rier var vi innlagt på sykehuset med storesøster, så det er sikkert ikke så rart... Føler hun får "alt" nå når fødselen nærmer seg....

Nå har jeg sovet, og kastet opp, og vært "på do"... Er fremdeles uvell og kvalm:-/ Skal på kontroll til jordmor litt senere idag, så kanskje jeg kan få svar på hva dette er for slags tullball:-p

Nå har jeg sovet, og kastet opp, og vært "på do"... Er fremdeles uvell og kvalm:-/ Skal på kontroll til jordmor litt senere idag, så kanskje jeg kan få svar på hva dette er for slags tullball:-p

Kan jo hende det nærmer seg fødsel da :) tror det er en del som opplever det du gjør rett i forkant! Når er termin da? Håper du føler deg bedre snart da!!

Jeg har også hørt at det kan vær vanlig med kvalme/oppkast og/eller diaré rett før fødsel. Spennende å se om dette er det ;)

Kan jo hende det nærmer seg fødsel da :) tror det er en del som opplever det du gjør rett i forkant! Når er termin da? Håper du føler deg bedre snart da!!

Termin idag, men fremdeles gravid;-)

Jepp. Kan bli kjempedårlig. Det har mye med blodsukker å gjøre for min del.

Jepp. Kan bli kjempedårlig. Det har mye med blodsukker å gjøre for min del.
Det er veldig ubehagelig:-/ Hvordan går det etter voksingen? Jeg gjorde det igår. Ganske irritert der......

Det er veldig ubehagelig:-/ Hvordan går det etter voksingen? Jeg gjorde det igår. Ganske irritert der......

Det går greit, har begynt å vokse ut litt igjen. Har fremdeles røde prikker, men heldigvis ikke noe inngrodd eller betent. Merker at det hjelper å smøre. Drar over med perinum-olja eller magesmøret :)

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Det går greit, har begynt å vokse ut litt igjen. Har fremdeles røde prikker, men heldigvis ikke noe inngrodd eller betent. Merker at det hjelper å smøre. Drar over med perinum-olja eller magesmøret :)

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk
Oki:-) Jeg smører som en gal;-p Kjennes ut som man er solbrent:-p

Back
Topp