Noen andre? :)

SmåBarnsMamma

venter vårt fjerde nurk <3
Håper på å komme inn her! Fødte for snart 5 mnd siden, og vi kjører på med to tette! Første positive CB eggløsingstest i går, positiv i dag.. Mannen har gjort jobben sin, så da håper vi på å havne her inne! 3 barn fra før, truffet på første pp.. :P noen andre her inne som prøver på 2 tette?

Spennende, Lykke til! :) ikke veldig tette her, gutten blir to om 8 dager og da håper jeg på positiv test også. Blir minst to år og et svangerskap mellom dem her :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har en gutt på 11 mnd og gravid med nr.2 nå:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så spennende! elste min er 3 år, mellomste blir to nå i slutten av januar, og minste er snart 5 mnd. Så vet at kroppen tar i mot tette svangerskap. Bare spm om når den er klar for å slippe eggløsningen i gang pga ammingen. Så spennende å se om vi treffer på første eggløsning etter fødsel, denne gangen også :D

Oi! Skal si du har tette da jeg har ei tulle på 6 mnd, er på pp3 etter jeg fikk hun.. Forrige gang gikk det på første forsøk, så litt kjipt at det ikke har gått så fort nå men jeg skal ikke klage! håper virkelig på oktoberbebis❤️

Prøver ikke på 2 tette nå, men har 18 måneder mellom jentene mine:)
Nå er mine 4,5 og 6 år da, men angrer ikke et sekund! Nå vil vi bare ha en siste mann og felles barn.Kjør på og Lykke til:D

Back
Topp