noen andre ??

Bruker63be

Betatt av forumet
kan ikke si jeg føler meg gravidv idet hele tatt , ingen kvalme ingenting bortsett fra den positive testen og at mensen ikke kommer ,+ litt svimmel men bortsett fra det Så føler jeg meg ikke gravid , sist gang var helt anderledes, da spøy jeg fra morgen til kveld, murringer hele dage, sliten,trett , ja det meste av symtrommer.....hmmmm så begynner jo å lure litt på om d virkli er en spire oppi der ,blir sikkert mer virklig når jeg får hørt hjerte lyd eller sett nurke på ultralyd , men det er jo såååå lenge til :p

Vedlegg

• 052.JPG
    052.JPG
    1.022,8 KB · Visninger: 16
Jeg hadde det sånn med nr to. Nesten ingen symptomer.

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Akkurat d samme her! Sist var jeg sengeliggende i flere uker... Nå glemmer jeg av at jeg er gravid.
Skal på UL imorgen, så det blir veldig godt å få vite om det er liv eller ikke. Man blir jo smårar av å gå i usikkerhet:(

Hehe ja jeg å glemmer d vekk iblant må se på den positive graviditets testen flere ganger til dagen for å være sikker på at det er noe jeg ikke innbiller meg trodde nesten man måtte være kvalm for å være gravid jeg :P

Hadde det sånn med førstemann. da var det kun at mensen uteble og at jeg var veldig trett som var symptomer.

Back
Topp