Noen andre?

Lunah83.

Elsker forumet
Dette har vært en litt minnerik dag på et vis. For nøyaktig 1 uke siden lå jeg med store smerter, lystgass og fikk satt epidural etter kl.24 (som dessverre ikke virket noe særlig [:(]).
Denne uken har gått utrolig fort. Nesten litt for fort egentlig. Blir nesten redd [:D] Hehe!

Men...er det noen som var så uheldig å revnet litt? Det var jeg, og herregud så vondt og ubehagelig det var å sy!!! I tillegg virket ikke bedøvelsen noe særlig, og jeg følte at hun som sydde meg var litt "vimsete" (mistet bl.a nålen i gulvet og bannet etc).

I starten gikk det helt greit å gå på do, men etter noen dager...herreguuud så vondt det gjorde å tisse!! Og i tillegg har jeg nå dristet meg til å se hvordan det står til der nede. Huff...beklager detalj, men ser ut som de innerste kjønnsleppene er delt i to på en måte. Herregud! Jeg vil jo at det skal bli som normalt igjen der!

Er jeg den eneste som har opplevd dette??? [:(] [:(] [:(]

jeg fikk ganske mye rifter. lege som måtte sy.. men har enda ikke tørd å se åssen det ser ut, tror neppe jeg tør senere heller..men klør dine sting???

Nei, kjenner ikke at det klør. Men...hvis jeg ikke synes hun sydde bra nok, går det an å få ordnet på dette senere? Altså, vi skal vel t GU etter hvert, og da ser de vel om det er blitt sydd riktig!?

Eller bør jeg oppsøke lege nå for å få det undersøkt? Hmm...mulig jeg er litt overbekymret nå altså. Det vises jo ikke noe galt utenpå, men føler at det er noe som ikke stemmer helt. Men mulig jeg må være tålmodig og vente litt. Hvem vet? Kanskje det ordner seg selv! Ikke vet jeg [8|]

Har du begynt for fullt med knipeøvelser etter fødselen eller? Jeg prøver så godt jeg kan [;)] Det er heldigvis ikke "slapt" der nede [:D]

Ja ukene flyr av sted,må bare nyte hver eneste dag med våre små gull!![:)]Jeg revnet nesten ingen ting,hun sa hun skulle sy noen "pyntesting"(sydde 2 sting!)Men det er sikkert fordi jeg er 2gansfødende,for min første fødsel revnet jeg masse!Underlivet blir ikke det samme etter en fødsel nei[;)]!

Tida flyr, det skal være sikkert!! Det er to uker siden (i går) jeg lå med store smerter og fikk epidural.. (som virket fantastisk på meg!![:)])
allikevel føles det ut som om det har gått laaang tid også.. det skjer så mye nytt og spennende hele tiden!![:)]

Jeg revna bare litt jeg også.. men ble vel sydd 3-4 sting.. merka heldigvis lite til det (kjente det, men det var ikke direkte vondt).
Dersom det ikke blir bedre ville jeg kanskje ha oppsøkt legen for å sjekke stingene??!! høres ikke godt ut..[&:]

Jeg revnet visst ikke så mye, sydde bare noen få sting. Men føler selv at det ser annerledes ut [:(] Hmm...så en blir aldri som før igjen etter en fødsel? Hvor kjipt!

Jeg har ikke samme underliv nå som før jeg fikk barn jeg nei[:D]Er ikke like "stramt" lenger[:D]Men vet ikke om det er sånn med alle!!Ble litt intimt tema dette!![:D]Bra vi kan snakke om alt!

Ja, hehe! hadde aldri trodd jeg ville spørre om noe slikt! Men men...fødsel og alt det bærer med seg...godt å kunne snakke med likesinnede [;)]

Back
Topp