Noen andre?

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
Sorry detaljer. Men etter at slimproppen min gikk har magen begynt å jobbe. Har skikkelig løs mage nå. Men må innrømme det er deilig har hele svangerskapet gått med forstoppelse. Noen andre som har begynt den store tømmingen? Har også plutselig fått veldig mye energi. Klarer ikke å holde meg i ro. Noen andre som har det slik nå?

Nei..her er det fortsatt tett og energinivået har ikke vært så lavt siden starten på svangerskapet..Håper jeg får et snev av denne påståtte "nye energien" jeg også:))

Jeg er normalt sett verdens lateste person. Men i går var jeg å handlet fra kl 12 til kl 20.00 men var like rastløs når vi kom hjem. Kjenner i dag og at jeg er skikkelig rastløs og bare lyst å ta meg en lang joggetur. Men typisk at jeg går 14 dager over termin.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg har ikke sett noe til slimproppen, gjorde det ikke sist heller.
Magen er ustabil, hard ene dagen så løs neste...
Og den lille energien jeg hadde er borte vekk... Tror kanskje jeg måkka den vekk sammens med snøen her om dagen xsmile8

Hehe den kommer nok snart tilbake :) syns det er helt fantastisk med denne løsemagen. Siden jeg har vært forstoppet alle de andre månedene.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Ingen slimpropp som jeg vet om, hard og løs mage om hverandre, idag: Null energi, er i ferd med å ta meg lur Nr 2 idag:) Har vært ganske aktiv de siste dagene, med rydding og styr i heimen og pepperkake baking med venninner og kafé besøk, så idag må jeg slappe av kjenner jeg.

Energien er så som så med, men ellers har jeg og fått fart på ting :P
Vært endel plaget selv med forstoppelse, og nå er alt så raskt og normalt som aldri før :P
Men etter at slimproppen for her, så har jeg vært veldig plaget med stikksmerter i underlivet :/
Men ellers så har formen vært finfin, får små energikick av og til, men de holder ikke så lenge dessverre :P

vet ikke om energien er så høy,men er definitivt mer rastløs og løs mage har jeg hatt mye av i det siste.Men har ikke følelsen av at fødselen nærmer seg.Tidligere har jeg innbillt meg at jeg skal føde før tiden men nå har mest trua på rundt termin...men jeg skifter jo stadig mening etter formen..hehehe

Æ har aldri opplevd at slimproppen har gått...ihvertfall itj lagt merke t dein ;) Magen har æ tømt regelmessig i d siste å energien e som før.... kanskje du nærme dæ fødsel... :)

Back
Topp