Noen andre?

Bethina93

Glad i forumet
Etter hva jeg selv har regnet, så er jeg 4+3 uker på vei. Jeg vet det er veldig lite, men vi har prøvd veldig lenge å endelig har jeg fått positiv test :) Men jeg har ingen symptomer, er det for tidlig å få symptomer?

Jeg er 5 uker i dag og har kun litt ømme bryster, ellers kjenner jeg ingenting..får håpe vi er heldige og slipper kvalmen :)

Ømme brystet å litt halsbrann har jeg. Men på en måte skulle jeg ønske jeg hadde kvalme også, for da hadde det kanskje vært mer virkelig. For nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt.

Så lenge testen har sagt positiv, så er du jo gravid. Vær glad for så lenge du kan gå uten symptomer. :) Og Gratulerer med graviditeten =)

Gratulerer med spire:)

Helt vanlig å ikke å noe særlig med symptomer så tidlig. Jeg begynte å få de fleste symptomer i uke 5 og kvalmen kom i  uke 6. Slapp av og nyt graviditeten:)

Tusen takk for svar alle sammen, hjelper veldig. Vært litt beskymra siden jeg ikke har no setning symptomer, så blir nok lettere å slappe av nå :) Å gratulerer så mye til dere alle :D

Back
Topp